S modelom Mokka X, Opel ima u ponudi SUV iz B segmenta koji je ostvario prodaju od preko 600.000 primjeraka širom Europe
Na početku iduće godine, Opel će lansirati novi crossover model (CUV) pod imenom Crossland X. Novi CUV nastavlja trend koji podrazumijeva sportski nastrojeno i prostrano vozilo. Naziv, koji je nov, različit i uzbudljiv, u skladu je s karakterom automobila.
- Klijenti također žele automobile koji unose više emocija u B segment, kaže šefica Opelovog marketinga, Tina Müller. - Mi ova očekivanja ispunjavamo s Crossland X-om, tako da u ponudu stavljamo automobil uzbudljivog dizajna s prednostima koje donosi jedan SUV, kad je riječ o urbanom životnom stilu, što znači da je on agilan u gradskoj vožnji i da pruža sigurnost tijekom dužih putovanja. Ovo je automobil za ljude koji žele živjeti seoski život u gradu.
Od 2010., prodajne brojke SUV i CUV modela povećale su se pet puta. Opel Crossland X će donijeti dodatni poticaj u ovom tržišnom segmentu i doprinijeti potencijalnom rastu Opela kao brenda. S novim CUV-om, Opel će započeti crossover ofenzivu iduće godine, dodajući model iz još jedne kategorije postojećem portfelju, koji se pruža u rasponu od Adama do Zafire.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.