Početna Auto 1593 pregleda

Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih

Suzuki Ignis
Vidi galeriju 1/11
Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih Suzuki Ignis: Totalno drukčiji od drugih

Na raznim cestama u okolici Rima, pa i na offroad poligonu isprobali smo Suzukijev novitet i potencijalni hit za 2017.

Iako nosi otprije poznati naziv Ignis, riječ je o posve novom autu ne samo konstrukcijski nego i konceptualno. Japanci su ga nazvali Ultra Compact SUV i ustvari je riječ o malome autu, odnosno Crossoveru gradskog auta i SUV-a. Vanjskim dimenzijama, ali i očekivanom cijenom parirat će najprodavanijim autima A segmenta kao što su Up, Twingo, i10 ili Aygo... Pa čak i broj većim autima.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

No u odnosu na konvencionalne male aute dodatna mu je prednost to što je izgledom, ali i voznim odlikama "pravi mali terenac", dostupan i s Allgrip pogonom na sve kotače što je rijetkost u ovoj klasi. Novi je Ignis posve japanski proizvod. Nacrtao ga je dizajner Tetsuya Ozasa, projektirao glavni inženjer Masayuki Ishiwata, a i proizvodi se u japanskom pogonu u Sagari.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Tijekom predstavljanja u okolici Rima Japancima je stigla i odlična vijest iz Euro NCAP-a u vidu 5 osvojenih zvjezdica na Crash testu za najbolje opremljeni model koji u serijskoj opremi ima gomilu sigurnosnih sustava, pa tako i sustav automatskog kočenja u slučaju opasnosti koji prepoznaje zapreke poput auta, pa čak i pješake, a podupiru ga dvije kamere.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Napravljen je na novorazvijenoj platformi koja zahvaljujući upotrebi naprednijih čelika, osim čvrstoćom fascinira i malom masom (810 kg za osnovnu izvedbu do 920 za hibrid s pogonom na sve kotače). Sve izvedbe pokretati će četverocilindrični benzinac s obujmom 1.2 litre i snage 90 KS sa 120 Nm okretnog momenta koji je tijekom probnih vožnji trošio od 4,7 do 5,3 litre što je gotovo u rangu s tvorničkim podacima.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Dostupna je i izvedba SHVS s hibridnim sklopom, izvedba s pogonom na sve kotače Allgrip, te ručnim ili automatskim mjenjačem s pet stupnjeva. Sve u svemu, prvi dojmovi s vožnje izuzetno su pozitivni. Uz malu potrošnju, Ignis se doima živahnim i upravljivim, pohvalan je mali radius okretanja (4,7 metra), a visina od 18 milimetara od tla omogućuje i terensku vožnju.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

U samo 3,7 metara duljine, djelomično zahvaljujući velikom međuosovinskom razmaku 2435 mm, a djelomično i zbog pomno dizajnirane i konstruirane unutrašnjosti Ignis je iznutra veći no što bi mogli pomisliti. Iako posve nov i moderan, novi Ignis evocira uspomene na kultne Suzukijeve terence i upravo ga taj "offroad spirit" čini jedinstvenim.

Tehničke karakteristike
Suzuki Ignis 1.2 DUALJET 2WD
motor 4 cilindra, benzinski
obujam 1242 cm3
snaga 66 kw/90 KS pri 6000 o/min
moment 120 Nm pri 4400 o/min
mjenjač ručni, pet stupnjeva
najveća brzina 170 km/h
ubrzanje (0-100 km/h) 12,2 s
potrošnja 5,5/4,1/4,6 l/100 km
emisija CO2 104 g/km
dimenzije 3700/1660/1595 mm
prtljažnik 260/110 l
masa 810 kg
jamstvo 5 godina
cijena 79.900 kuna

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.