Početna Auto 1138 pregleda

Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d

1
Vidi galeriju 1/5
Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d Sve što tražite od limuzine: Testirali smo Mercedes E200d

Gotovo pet metara duga limuzina u siromašnijoj, ali i dalje bogatoj opremi. oduševila nas je udobnošću i štedljivošću, ali i cijenom.

Kada sam saznao da na testiranje dolazi “bazna” Mercedesova E-klasa bio sam oduševljen. Iako bez nekih raznoraznih luksuznih “perverzija”, ova je E-klasa zapravo ostvarenje svih snova. Ili bi to trebala biti. Velika njemačka limuzina dugačkagotovo pet metara (492
cm), savršena i najnaprednija LED svjetla, aluminijski kotači, ambijentalno osvjetljenje, a još k tomu i automatik? I dizelaš? Uvjeren sam - može bolje. Ako ste već namjeravali kupiti Mercedes, uz budžet od nekih 400 tisuća kuna, onda bi ovaj automobil po omjeru uloženo-dobiveno trebao biti prvi izbor.

1 | Author: Jurica Galoic/PIXSELL foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Dakako, za toliko novca može se kupiti bolje opremljena C-klasa, ali na kraju krajeva, to nije to. Nova E-klasa zaista je velik i prostran automobil, rekli bismo savršena stepenica između omalene C-klase i najveće S-klase, rezervirane za one s neograničeno dubokim džepovima. S obzirom na to da početno opremljena, odnosno “bazna” S-klasa košta gotovo milijun kuna, onda je, barem što se dimenzija i veličina tiče, E-klasa nepogrešiv izbor. Prošle smo godine na testu imali najopremljeniju verziju E 220d koja nas je oduševila svime, osim cijenom.

1 | Author: Jurica Galoic/PIXSELL foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Ona je tada iznosila 600-tinjak tisuća kuna. Je li ta dodatna oprema, 20-colni tvrdi kotači i AMG Line eksterijer, vrijedna više od dvjesto tisuća kuna? Po meni, nije. Za čovjeka koji voli njemačke automobile, a pogotovo onoga koji voli Mercedese, ovaj će automobil svakako biti onaj koji bi prije odabrao. Neupadljiv je, prekrasan je u metaliksrebrnoj boji, a spomenuo sam da je automatik i dizelaš. Pokreće ga 2,0-litreni turbodizelski motor koji razvija 150 KS, nedovoljnih jedino možda u jurnjavi autocestom. Ova E-klasa tako do stotke ubrzava 8,4 sekunde, a maksimalno je u stanju pojuriti do 224 kilometra na sat.

1 | Author: Jurica Galoic/PIXSELL foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Motor je uparen s devetstupanjskim mjenjačem 9G-Tronic, za koji nema druge riječi nego – fenomenalan. Potrošnja je u prosjeku tijekom nekih tisuću kilometara iznosila 6,8 litara, što je odlično za auto dug gotovo pet metara i težak 1580 kilograma. U unutrašnjosti, osim velikoga dvostrukog zaslona, ovaj ima sve. Uz kožni upravljač s komandama, veliki 8-inčni središnji zaslon, ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, odlična i udobna sjedala, trozonski klimatizacijski uređaj i aluminijske komponente na svim vratima, što vam višetreba? Luksuz možda nije na razini na kojoj će vam “oči ispasti”, ali je na vrlo visokoj razini.

1 | Author: Jurica Galoic/PIXSELL foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Što se voznih svojstava tiče, tu nema previše dileme. Nova E-klasa vozi se uglađeno i precizno, mjenjač je savršen, a snage ima dovoljno. Tek za malo brže vožnje osjeti se lagano uvijanje šasije, no za to su dijelom “zaslužni” i (samo) 17-colni kotači i visokoprofilne gume, tzv. balonke. U cijenu su uključeni i kamera za vožnju unatrag, Parking Pilot sustav automatskog samostalnog parkiranja s parkirnim senzorima te Dynamic Select za odabir različitih programa i načina vožnje. Od dodatne opreme testni je primjerak imao spremnik goriva s većim kapacitetom - 66 litara, paket sjedala Comfort, Avantgarde paket interijera koji uključuje analogni sat, ukrasne elemente iz aluminija i višenamjenski upravljač presvučen kožom Nappa.

1 | Author: Jurica Galoic/PIXSELL foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Na kraju krajeva, s testnim E 200d ne dobivate minimum, već puno više i mogu zaključiti kako je ovo odličan automobil, prvi koji bih kupio da sam desetak godina stariji.Konačna cijena do registracije ovog automobila iznosi 410.059 kuna, što je i dalje vrlo zadovoljavajuće s obzirom na konkurente. Nova E-klasa u točno ovoj opremi? Čista desetka!

Tehničke karakteristike
Mercedes-Benz E200d 
motor 4 cilindra, turbodizelski
obujam 1950 cm3
snaga 110 kW/150 KS pri 3200 o/min
moment 360 Nm pri 1400 o/min
mjenjač automatski, 9 stupnjeva
maks.brzina 224 km/h
0-100 km/h 8,4 s
potrošnja 4,3/3,6/3,9 l/100 km
test 6,8 l/100 km
emisija CO2 102 g/km
dimenzije 4923/1852/1468 mm
prtljažnik 540 l
masa 1580 kg
jamstvo 2 godine
cijena 410.059 kuna

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.