Početna Auto 471 pregleda

Svjetska premijera: Ovo je novi Peugeot E-408

FOTO: Peugeot

Kapacitet ove NMC baterije u E-408 iznosi 58,2 kWh što je dovoljno za kombinirani WLTP doseg od 453 kilometara

Peugeot je predstavio potpuno električnu verziju svog modela 408. U ponudu ovog kompaktnog fastback crossovera je tako dodana verzija na struju E-408 koja se pridružila dosadašnjim verzijama na unutarnje izgaranje, hibridima i plug-in hibridima. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

E-408 je za sada dostupan samo s jednim električnim pogonskim sklopom kojeg u ovoj kombinaciji do sada nismo vidjeli ni u jednom drugom modelu Stellantisa. On ima jedan elektromotor s 210 KS koji pokreće prednje kotače, čineći E-408 snažnijim od srodnog E-308, koji ima dobro poznati sustav s motorom od 156 KS i baterijom od 54 kWh. E-408 također ima malo veću bateriju od E-308. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Kapacitet ove NMC baterije u E-408 iznosi 58,2 kWh što je dovoljno za kombinirani WLTP doseg od 453 kilometara. Relativno malu bateriju i ne previše impresivan doseg Peugeot obrazlaže činjenicom da većina kupaca kompaktnih automobila obično prijeđu manje od 45 km dnevno. Ni snage i brzine punjenja nisu spektakularne. E-408 omogućava brzo punjenje snagom 120 kW koja nije ništa posebno prema modernim standardima. Nadopuna baterije od 20 do 80 posto traje 30 minuta. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Baterija je smještena u podnici tako da ponuda prostora u ovom prilično velikom automobilu (469 cm) ostaje identična, a i prtljažni prostor i dalje nudi vrlo dobrih 471 litara kapaciteta.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Kupci mogu odabrati svoj E-408 u izvedbi Allure ili bogatijoj GT, koja u seriji ima LED Matrix prednja svjetla, električno pokretana stražnja vrata, ambijentalno osvjetljenje. Osnovna verzija dolazi sa serijskom toplinskom pumpom, automatskom dvozonskom klimom i drugom bogatom opremom. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Cijene za novi E-408 još nisu objavljene, a ne zna se ni kada bi trebala započeti prodaja ovog automobila u Hrvatskoj. Jamstvo na bateriju će biti osam godina ili 160.000 km, a servisni interval produžen na dvije godine ili 25.000 kilometara. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.