U petak, 27. listopada, otvara se tradicionalni salon automobila u Tokiju, posljednji značajni i veliki salon u godini
Četrdeset i peti put salon automobila u japanskome megalopolisu s više od trinaest milijuna stanovnika otvara vrata za posjetitelje. Tradicionalno, na njemu će izlagati svi značajniji svjetski proizvođači automobila, a snažnim domaćim automobilskim divovima parirat će i jaki europski brendovi.
Tokyo Motor Show poznat je po najluđim, najmaštovitijim i najnevjerojatnijim konceptnim automobilima. U skladu s tradicijom, tema i slogan ovogodišnjeg salona je "Beyond the motor", koji najbolje sugerira kako će ovo izdanje salona najaviti budućnost autoindustrije.
A, osim proizvođača automobila veliku će ulogu imati i brojne tvrtke koje razvijaju digitalne tehnologije, danas nezaobilazni dio novog auta. Također, ovogodišnje će izdanje Tokyo Motor Showa nadmašiti prethodni salon na kojemu je bilo 160 proizvođača, 470 automobila i skoro milijun posjetitelja.
Japanske marke, osim modelima imaju se čime i pohvaliti. Mitsubishi je nedavno obilježio 100 godina postojanja, za isto se sprema Suzuki, Toyota je najveći proizvođač auta u svijetu, a Mazda bi mogla predstaviti novu generaciju Mazde RX-8. Tu je i Yamaha koja predstavlja svoj novi konceptni automobil.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.