Automobil je radikalno drugačiji od svojeg prethodnika, a Hyundai je definitivno bio vrlo hrabar s dizajnom
Hyundai je jučer navečer u Zagrebu predstavio novu generaciju jednog od svojih najpopularnijih modela, malog SUV-a Kone. Ovo malog, treba se uzeti s rezervom, jer nova Kona je osjetno porasla u odnosu na stari model. Osim toga i dizajn je drastično promijenjen pa prošla generacija praktično nema nikakve poveznice s novom.
Automobil je radikalno drugačiji od svojeg prethodnika, a Hyundai je definitivno bio vrlo hrabar s dizajnom. Nakon originalnog Tucsona iz njihovih dizajnerskih studija izašao je još jedan auto ekstremnog izgleda. I to u čak tri varijante koje se mnogo razlikuju, pogotovo na prednjem dijelu. Naime, klasična Kona, Kona Electric i Kona N-Line imaju različite prednje dijelove.
Najzanimljiviji detalj na svima njima je veliko horizontalno svjetlo koje se provlači čitavom širinom prednjeg dijela. Ukupno gledano najzanimljivije izgleda električna verzija koja uz to svjetlo ima i desetke pikseliziranih LED elementa u donjem dijelu odbojnika. Električna verzija stiže tijekom ljeta, a sada su tu već klasični model koji izgleda malo agresivnije i robusnije, i N Line koji je dobio dobio jedinstvene prednje i stražnje odbojnike te atraktivne kotače od čak 19 inča.
Kona je osjetno narasla kako bi se više distancirala od Bayona. Auto je čak 15 cm duži od prethodnika i sada mjeri 436 cm u dužinu što ga čini jednim od najvećih modela u B segmentu. Međuosovinski razmak je veći 6 centimetara, a auto je također i 2,5 cm širi. Sve to je rezultiralo s više mjesta u unutrašnjosti. Auto u klasi ima najveći prostor na stražnjim sjedalima a tu je i rekordni prtljažnik za klasu od 466 litara.
Unutrašnjost također ima potpuno drugačiji dizajn nego do sada i uređena je vrlo futuristički, u vrlo sličnom stilu kao Ioniq 5. Kona u seriji ima 12,3-inčne instrumente koji su zapravo spojeni s dodirnim zaslonom istih dimenzija.
Najnovija tehnologija uključuje, među ostalim, digitalni ključ za otključavanje, zaključavanje i pokretanje automobila korištenjem pametnih telefona ili satova, ažuriranja softvera bez odlazaka kod ovlaštenog distributera te čitav niz sustava za pomoć u vožnji.
Kona je dostupna u ukupno 16 boja eksterijera s mogućnošću krova u 2 tona i 8 boja interijera. Za interijer je na raspolaganju sedam tema, a materijal je dostupan u koži, tkanini ili kombinaciji boja.
Nova generacija ovog modela bit će dostupna u nekoliko varijanti pogonskih izvedbi, uključujući potpuno električne, hibridne modele, i modele koji koriste benzinske motore. Osnovni benzinski motor s blagim hibridnim sustavom i dalje ima 120 KS, a snažniji benzinski blagi hibrid ima 198 KS. Nudi se automatski mjenjač s dvostrukom spojkom ili ručni, a kod snažnijeg modela može se dobiti i pogon na sve kotače što je zaista rijetkost u ovoj klasi. Hibridni model ima snagu sustava od 141 KS, a podaci o električnim varijantama saznat će se tijekom ljeta.
Nova Kona u hrvatskoj košta od 22.990 eura u osnovnoj benzinskoj varijanti, dok hibridna košta od 29.990 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.