Oba automobila su zaista ogromna, no ipak su nešto manji od svojih benzinsko-dizelskih ekvivalenata GLE i GLS. Imaju vrlo velike dosege
Mercedes stalno širi ponudu svojih električnih modela, a sve više ih dolazi i u Hrvatsku. Nakon manjih SUV-ova EQA i EQB te limuzina EQE i EQS na naše tržište stigla su još dva modela, veliki SUV-ovi EQE SUV i EQS SUV. Da, imena zvuče malo zbunjujuće i Mercedes će u budućnosti morati poraditi na zbrci koja polako nastaje, no radi se o SUV verzijama limuzinskih EQE i EQS ili svojevrsnim električnim ekvivalentima modela GLE i GLS. Nakon ovoliko slovnih oznaka idemo i na konkretne informacije.
Mercedes oko svojih novih SUV-ova nije previše filozofirao. Pogonska tehnologija je ostala identična onima u limuzinskim verzijama s istim motorima, baterijama i većinom drugih komponenti koje su važne za vožnju. Oba automobila su zaista ogromna, no ipak su nešto manji od svojih benzinsko-dizelskih ekvivalenata GLE i GLS.
Novi EQE SUV je dugačak 4,88 cm, nudi obilje prostora u unutrašnjosti na pet sjedala i hrpu luksuza, a uz nadoplatu te je i Hyperscreen, impresivni sustav tri zaslona s kojima je prekriven skoro cijeli prednji dio automobila. Iako ova količina zaslona izgleda kao nešto previše, u hrvatskom zastupniku za Mercedes kažu da se većina kupaca odlučuje na ovo rješenje.
Auto se nudi u četiri različite varijante, a svi imaju bateriju istog kapaciteta: pozamašnih 90,6 kWh. Osnovi model je 350+ s najdužim dosegom od svih EQE SUV modela. Ima stražnji pogon, snaga mu iznosi 292 KS, a doseg 590 kilometara. Iznad njega su smješteni modeli 350 4matic s 292 KS, 500 4matic koji ima 408 KS i moćni AMG 43 4matic koji razvija 476 KS i 858 Nm maksimalnog okretnog momenta. Cijena najjeftinijeg 350+ je 94.840 eura, a najskuplji AMG košta 124.970 eura, no valja napomenuti da Mercedes trenutno nudi svoje "ekološke poticaje" u iznosu od 8000 eura za koje valja umanjiti navedene cijene.
Još impresivniji auto je EQS SUV. Ova "grdosija" dugačka je 513 centimetara, a masa joj iznosi čak 2800 kilograma. Automobil u unutrašnjosti nudi još više prostora, a moguće je i nadoplatiti za varijantu od sedam sjedala. I ovdje je unutrašnjost preuzeta ili limuzine, a dominira Hyperscreen s tri zaslona, dok putnici straga mogu imati dodatne multimedijske zaslone.
Sve pogonske varijante imaju bateriju kapaciteta 108,4 kWh što je jedan od najvećih kapaciteta baterije serijskog automobila na svijetu. Nude se četiri modela. Najveći doseg ima osnovni 450+ s čak 672 km što je također jedan od najboljih dosega među serijskim električnim autima na svijetu. Njegova snaga je 360 KS, a pogon je stražnji. Tu je i 450 4matic iste snage ali manjeg dosega, a na vrhu ponude su 500 4matic sa 449 KS i 580 4matic koji ima čak 544 KS i 858 Nm maksimalnog okretnog momenta.
EQS ovisno o verziji košta od 122.320 eura do 147.630 eura s time da i za njega vrijede Mercedesovi poticaji koji će umanjiti cijenu za 8000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.