Peugeot 208 dobio još izraženiji, sportskiji i otmjeniji stil, tu su stražnja LED svjetlima s 3D efektom u serijskoj opremi, a u prodaji je od 15. lipnja 2015.
Peugeot je svoj obnovljeni model 208 odlučio predstaviti specijaliziranim automobilskim novinarima na hrvatskom tržištu na prezentaciji na Plitičkim jezerima. Tri godine nakon pojavljivanja na tržištu, najprodavaniji model marke Peugeot dobio je novo lice. Koliko je 208 model važan za Peugeot govori i podatak kako je sa gotovo 30 posto registracija, segment B drugi po količini prodanih vozila na europskom tržištu. Usprkos velikom izboru i raznim oblicima karoserija (poglavito SUV/CUV), kompakt i dalje u njemu zauzima najvažnije mjesto s 2 od 3 prodana automobila. I još jedan podatak, Peugeot 208 uskoro će dostići brojku od 1.000.000 prodanih primjeraka.
Od lansiranja 208 se smatra gradskim kompaktom, a nova verzija donosi stražnja LED svjetla s 3D efektom. Ta svjetla s tri niza lampica, tako karakteristična za stil marke Peugeot, nalaze se na svim izvedbama u gami. U unutrašnjosti novog 208 i dalje je i-Cockpit, inovativno vozačevo mjesto koje kupci hvale od samog lansiranja. godine 2012. Peugeot 208 uveo je taj posve novi koncept koji su kasnije preuzeli i modeli 2008 i 308. Peugeot i-Cockpit sastoji se od kompaktnog upravljača, instrumentne ploče u visini očiju i velikog dodirnog zaslona. Instrumentna ploča u visini očiju prikazuje korisne podatke u vozačevu vidnom polju, što pruža veću udobnost i sigurnost. Zbog kompaktnog upravljača, u kombinaciji s kompaktnim dimenzijama modela 208 – dužine manje od 4 metra – vozilo je u gradu okretno i iznimno upravljiv.
Veliki dodirni zaslon veličine 7’’, u seriji od druge razine opreme, intuitivan je pri uporabi i olakšava pristup različitim funkcijama u vozilu (radiju, navigaciji, telefonu, putnom računalu, internetu). Povrh toga, uz njega ide i ono najbolje od uređaja za povezivanje : Bluetooth i USB, te novi sustav MirrorScreen koji omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na zaslonu vozila pa se može koristiti svim njegovim aplikacijama. Paleta boja i obrade boja (obična, metalizirana, perla boja) novog modela 208 obogaćena je novim nijansama. Raznolika i bogata paleta od 13 boja zapravo je odgovor na sve veći broj kupaca koji traže različitost i ekskluzivnost.
Nova metalizirana narančasta boja POWER prožeta je dinamičnošću, mladošću i svježinom. Doima se živo i lepršavo na svjetlu, vedra je i u trendu, te jednostavno pršti energijom dodatno ističući vrijednost vozila i njegova vozača. Uskoro će biti predstavljene i druge boje.
Peugeot 208 bio je jedan od prvih automobila u segmentu koji je uveo upotrebu dodirne tehnologije i internetskih usluga. Velikim zaslonom od 7 inča bilo je opremljeno više od 80 % izvedbi prodanih od njegova lansiranja. To je i jedan od rijetkih kompakata u segmentu koji u opcijskoj opremi nudi Park Assist, aktivnu pomoć pri parkiranju koja omogućava automatsko bočno parkiranje i izlazak s parkirnog mjesta. Danas novi Peugeot 208 zadržava tu prednost i nudi dvije nove opcije prilagođene gradskoj upotrebi vozila: Active City Brake i kameru za vožnju unatrag.
U duhu svojeg doba, novi Peugeot 208 nudi funkciju MirrorScreen, koja korisniku omogućava prikaz zaslona s pametnog telefona kompatibilnog s tehnologijom Mirrorlink ili Carplay na dodirnom zaslonu vozila za jednostavno uživanje u svemu što te aplikacije nude. To rješenje zadržava prednosti održavajući vidljivost i ergonomiju mobilnih aplikacija u potpunoj sigurnosti, te ujedno iskorištava veličinu dodirnog zaslona modela Peugeot 208. Pristup aplikacijama ovisi o tome je li vozilo u pokretu ili je zaustavljeno. Kad je vozilo u pokretu, vozač se može služiti korisnim aplikacijama za vožnju, primjerice navigacijom, ili aplikacijama za informiranje i zabavu, kao što je internetski radio.
U kombinaciji sa širokom paletom benzinskih i dizelskih motora najnovije generacije, koji su svi usklađeni s europskom normom Euro 6, te su kvalitete popraćene učinkovitom i štedljivom upotrebom koja je uzor u segmentu. Novi Peugeot 208 pri lansiranju je opremljen i novim automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).
Tehnologija BlueHDi potvrđena je kao najučinkovitije rješenje za smanjenje zagađenja na dizelskim motorima na tržištu. Ti novi motori, koji sve prednosti dizelskih motora spajaju s revolucionarnom emisijom CO2 i potrošnjom goriva – svi su ispod 95 g/km CO2 pa je tako obitelj 1.6L BlueHDi najučinkovitija paleta dizelskih motora na tržištu! Svi su opremljeni sustavom Stop and Start s poboljšanim pokretačem, osim osnovnog modela od 75 KS.
Motor 1.6L BlueHDi sada je dostupan u tri razine snage:
- Motori 1.6L BlueHDi 75 S&S (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom) i 1.6L BlueHDi 100 S&S, opremljeni su ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, pri čemu standardni modeli (bez S&S snage 75 KS) postižu emisiju od 90 g odnosno 87 g/km CO2, a modeli vrlo niske potrošnje ispuštaju samo 79 g/km CO2 uz potrošnju goriva od samo 3,0 l/100km (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom). To su rekordne vrijednosti u segmentu, a i na tržištu!
- Motor 1.6L BlueHDi 120 S&S, opremljen ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, ispušta samo 94 g/km CO2 uz užitak upotrebe i dinamičnost na najboljoj razini.
Nakon lansiranja atmosferskih izvedbi 1.0L PureTech 68 i 1.2L PureTech 82, obitelj trocilindarskih benzinskih motora PureTech proširuje se izvedbom s turbopunjačem 1.2L PureTech 110 S&S. Opremljen ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, taj motor postiže iznimno male razine emisije CO2 od 103 g/km. Može se kombinirati i s novim automatskim mjenjačem EAT6.
Od lansiranja u Hrvatskoj, dostupna paleta benzinskih motora na novom modelu Peugeot 208 vrlo je široka, u rasponu od 68 KS do… 208 KS s fantastičnim motorom 1.6L THP 208 sportske izvedbe GTi. U isto vrijeme potrošnja goriva i emisije CO2 uvelike su smanjene jer iznose već od 97 g/km do 129 g/km CO2!
U paleti benzinskih motora nude se sljedeće izvedbe:
- 1.0L PureTech 68KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.2L PureTech 82KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.2L PureTech 110KS S&S, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 103 g/km ;
- 1.2L PureTech 110KS S&S EAT6, automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.6L THP 208KS S&S, ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 125 g/km.
Proizvodi se istodobno u Poissyju (u Francuskoj) i u Trnavi (u Slovačkoj) za cijelu Europu, a na hrvatsko tržište dolazi od15. lipnja 201
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.