Polo i Golf u GTI izdanju dijele isti četverocilindrični 2.0-litreni turbomotor, ali s različitom snagom. Drugim riječima, motor u Polu je blago oslabljen. No je li snaga najbitnija u utrkama ubrzanja?
Naravno da nije. Trakcija, masa vozila, vrijeme reakcije vozača i izmjena stupnjeva prijenosa vrlo su bitni čimbenici. U konkretnome primjeru vidimo Polo GTI s 200 'konja' i Golf GTI Performance s 245 'konja'. Oba su opremljena dvostrukom spojkom, DSG mjenjačem i sustavom Launch Control. Kako se čini, Launch Control je na Polu bolje podešen.
Od četiri pokušaja, manji GTI u tri je bolje startao, no uglavnom zbog lošeg starta Golfova vozača. Čak ni zamjena vozača nije bila dovoljna da veći brat pobijedi u utrci ubrzanja, nego tek kada je Launch Control odradio posao kako treba, Golf je bio bolji na startu. Ako ništa drugo, iz ovoga videa smo naučili kako je Polo GTI odličan automobil. Na sreću Volkswagen je odlučio kako na njemu neće primijeniti downsizing, već je u njega ugradio, za standarde segmenta, veliki 2.0-litreni turbomotor koji je već dokazano dobar.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.