Audi je u velikoj SUV ofenzivi. Nakon novoga Q8 i električnog e-trona stigao je i treći SUV novitet ove godine. Riječ je o drugoj generaciji kompaktnog SUV-a Q3, automobila koji je s 1,1 milijun prodanih primjeraka dosad bio pravi bestseler
Već na prvi pogled jasno je da je novi Q3 veliki napredak u odnosu na stari model. Dizajn je osjetno razigraniji, ali i oštriji i na automobilu prepoznajemo dizajnerske elemente s Q2, ali i s velikoga Q8.
Automobil je i osjetno 'narastao' u odnosu na prošlu generaciju. Čak 10 centimetara duža (sada 449 centimetara) i oko 2 centimetara šira karoserija jamčeimnogo više mjesta u unutrašnjosti. Tako je stražnja klupa mnogo prostranija. Ona je također serijski klizna pa prtljažnik zbog toga može primiti od 530 do čak 675 litara što je vrhunski rezultat s obzirom na dimenzije auta.
Dizajn unutrašnjosti također je razigraniji, a Q3 se želi nametnuti kao 'digitalni lider u klasi'. Klasičnih analognih instrumenata više nema, osnovni model opremljen je digitalnim instrumentima s dijagonalom 10,25”, a uz nadoplatu moguće je dobiti impresivne instrumente s dijagonalom 12,3” i hrpom funkcija. Q3 ima još jedan velik dodirni zaslon smješten u sredini. Automobil se može opremiti i sustavom kamera od 360 stupnjeva, svjetlima Matrix LED, a tu je i simpatični sustav ambijentalnog osvjetljenja, s čak 30 boja.
Zasad su ponuđena četiri motora. Osnovni benzinski 1,5-litreni ima 150 KS, a tu su i dva 2-litrena benzinca sa 190 i 230 KS. Dvolitreni dizelaš ima 150 KS, a malo poslije dolazi i snažniji dizelaš sa 190 KS. Najsnažniji benzinski model do 100 km/h stiže za sportskih 6,3 sekundi i postiže maksimalnu brzinu 233 km/h. U ponudi je i pogon na sve kotače, koji je u top modelu serijski. Osim ručnoga mjenjača sa šest brzina tu je automatski s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Kupci mogu odabrati i ovjes s adaptivnim amortizerima.
U vožnji se Q3 pokazao vrlo dinamičnim, a ako vam nije stalo do jurnjave oduševljavaju izuzetno dobra izolacija kabine i tihi benzinski motori.I komfor ovjesa je na visokoj razini, a ako je auto opremljen adaptivnim amortizerima moguće je i birati između nekoliko načina vožnje, koji poprilično mijenjaju "karakter" automobila.
Novi Q3 u Hrvatsku dolazi najesen, točan datum premijere se još ne zna, kao ni cijena. U Njemačkoj će osnovni model stajati 33.500 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.