Početna Auto 5181 pregleda

Velik je konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu

Vozili smo novu Škodu Scalu
Vidi galeriju 1/13
Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu Veliki konkurent Golfu: Vozili smo novu Škodu Scalu

Tijekom svibnja prvi kupci u Hrvatskoj će dobiti svoje primjerke nove Škode Scale, no mi smo već dobili priliku voziti taj automobil i saznati sve o njemu i to na našemu terenu. Naime, u Splitu se održava svjetska prezentacija novoga Škodina aduta, na kojoj će sudjelovati 600 novinara iz cijelog svijeta.

U novoj Scali mnogi već sad vide jednog od najozbiljnijih konkurenata Volkswagenu Golfu, auto koji bi trebao postati jedna od najprodavanijih Škoda u ponudi i jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj uopće.

Vozili smo novu Škodu Scalu | Author: Autostart foto: Autostart

Scala je tipičan kompaktni auto, nešto što Škoda u svojoj ponudi dosad nije imala. Dugačka je 436 centimetara pa spada u prosjek klase no prostorom koji nudi u unutrašnjosti uvelike nadmašuje baš sve konkurente. Na stražnjoj klupi mjesta za noge i za glavu ima u izobilju, prostranost je na razini Octavije. I prtljažnik je ogroman za standarde kompaktne klase, stane čak 467 litara, što je izuzetan rezultat na razini nekih automobila iz srednje klase.

Vozili smo novu Škodu Scalu | Author: Autostart foto: Autostart

I u svakome drugom pogledu Scala oduševljava. Tehnološku osnovu dijeli s budućim Golfom, Seatom Leonom te Octavijom, sve redom automobilima koji će na tržište tek iduće godine. Tehnološki ovo je jedna od najnaprednijih Škoda. U unutrašnjosti može imati digitalne instrumente, a zaslon infotainmenta u top-izvedbi je s dijagonalom od velikih 9 inča. Tu je i niz sustava za pomoć u vožnji, od adaptivnoga tempomata do sustava za držanje vozne trake. Također, ovo je prva Škoda koja je sve vrijeme spojena na internet.

Vozili smo novu Škodu Scalu | Author: Autostart foto: Autostart

Što se tiče pogonskih agregata, prevladavaju benzinski motori. Osnovni ima 95 KS, a tu si i benzinci sa 115 i 150 KS. U ponudi je samo jedan dizelaš, a on razvija 115 KS. Osim ručnoga, uza sve motore osim osnovnoga benzinskog može se dobiti i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Nudi se i sportsko podvozje koje je 15 mm niže, a i sustav kojim je moguće mijenjati načine vožnje, od komfornoga do sportskog.

Vozili smo novu Škodu Scalu | Author: Autostart foto: Autostart

Već i osnovni model vrlo je bogato opremljen. U serijskoj opremi su LED prednja i stražnja svjetla, dodirni zaslon s dijagonalom 6,5 inča, kožom presvučeni upravljač, klima-uređaj, sustav održavanja u voznoj traci i SOS poziv. S obzirom na tako bogatu opremu cijena od 117.056 kuna doima se izuzetno povoljnom. Bogatije opremljen model sa 115 KS i dodatnim alunaplatcima, parkirnim senzorima, tempomatom i još mnogo opreme stoji 133.971 kunu. Dizelski model s istom opremom stoji 151.157 kuna.

Vozili smo novu Škodu Scalu | Author: Autostart foto: Autostart

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.