Najzanimljiviji detalj na novom automobilu je virtualna maska koja je zapravo veliki zaslon na prednjem dijelu auta u stilu BMW-ovih "bubrega
U siječnju je BMW s konceptom iVision Dee pokazao kako bi mogla izgledati električna limuzina temeljena na budućoj platformi Neue Klasse. Sada je BMW predstavio još jednu radikalnu studiju koja najavljuje prvi serijski model na novoj platformi koji bi trebao stići 2025. godine.
Novi model dosta podsjeća na ranije spomenuti iVision Dee. Dizajn je sportski, linije pomalo podsjećaju na BMW-a serije 2 Coupé, ali su i pomalo retro i dosta "uglatije" nego na aktualnim modelima BMW-a. ali je puno uglatiji od današnjih BMW-a.
Najzanimljiviji detalj na novom automobilu je virtualna maska koja je zapravo veliki zaslon na prednjem dijelu auta u stilu BMW-ovih "bubrega". Oni ovdje nisu okomiti, kao što je trend kod BMW-a posljednjih godina već ponovo tanki i vodoravni, no mnogo, mnogo širi nego što je to uobičajeno te su u njih integrirana i svjetla sa novim svjetlosnim potpisom. Osim toga mogu prikazivati i razne animacije. Još jedan važan detalj dizajna je veliki stakleni krov. Stražnji dio je također vrlo originalan, iako će kartičari reći da podsjeća na Alfe iz nekih dalekih vremena.
Unutra automobil ima prilično uglat upravljač, a uz njega je veliki zaslon osjetljiv na dodir. Ostatak je potpuno minimalistički, kao u Tesli Model 3 nema ni klasične ploče s instrumentima. Nju zamjenjuje sustav Panoramic Vision, zapravo ogromni head-up zaslon koji se proteže čitavom širinom donjeg dijela vjetrobrana.
Za pogon je zadužena šesta generacija "eDrive" električnog pogona. BMW ne iznosi detalje, no pogon bi trebao kombinirati nove "visoko učinkovite" elektromotore i nove cilindrične baterije. One bi trebale donijeti 20 posto veću gustoću energije od prethodno korištenih kvadratnih ćelija. BMW naglašava da će novi sustav imati do 30 posto veće brzine punjenja i do 30 posto veći domet.
BMW nije otkrio koji model iz serije zasnovane na novoj platformi ovaj automobil najavljuje. Ranije je najavljeno da će na platformi Neue Klasse nastati čak šest modela. Počet će sa SUV-om i limuzinom srednje klase poput današnje Serije 3. Sukladno tome, studija bi mogla biti najava budućeg modela srednje klase koji će se vjerojatno zvati i3, jer se ovaj naziv oslobodio nakon prestanka proizvodnje malog električnog BMW.
Proizvodnja prvog modela na bazi nove platforme započet će 2025. u Debrecenu u Mađarskoj. Najavljeno je da se proizvodnom procesu neće koristiti fosilna goriva te da će se koncentrirati na korištenje "materijala s niskom emisijom CO2 i pogodnih za recikliranje".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.