Njegov naziv je Porsche C88, a riječ je o kompaktnoj limuzini iz 1994. godine, koja je napravljena isključivo za kinesko tržišta i da njemački proizvođač stoji iza svega
Iako na haubi nema logotip Porschea, ovaj auto napravio je Porsche (odjel Engineering Services) specifično na zahtjev Kineske vlade i isključivo za potrebe kineskoga tržišta.
Iako ima ime legendarnoga proizvođača sportskih automobila, ovaj auto nema nikakve veze s riječju 'sportski'. To je jeftina gradska limuzina iz 1994. godine, koju je pokretao 1,1-litreni benzinac s između 50 i 70 konjskih snaga i četverobrzinskim automatskim mjenjačem.
Njegovo ubrzanje do 100 km/h traje16 sekundi, a krajnja brzina bila je 160 km/h. Porscheov zadatak je bio napraviti jeftin, a pouzdan auto za Kineze i to je bio upravo ovaj Porsche C88. Ipak, nakon što je napravljen prvi prototipni primjerak (i jedini ikada), kineska vlada odbila je i otkazala cijeli projekt, čime je Porsche C88 otišao u ropotarnicu povijesti.
Mora se priznati, možda i bolje da je...
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.