Početna Auto 3771 pregleda

Vozili smo novi MG4. Kažu da će pokopati konkurenciju

FOTO: MG

MG4 je klasični kompakt s električnim pogonom čiji glavni adut je oko 5000 eura niža cijena od najjeftinijih konkurenata u Hrvatskoj

MG nova marka na hrvatskom tržištu nastavlja svoju ofenzivu. Britansko-kineski proizvođač kupce privlači niskim cijenama i dobrim odnosom "uloženo-dobiveno", a tako je i s njihovim najnovijim modelom. MG4 je klasični kompakt s električnim pogonom čiji glavni adut je oko 5000 eura niža cijena od najjeftinijih konkurenata u Hrvatskoj. No to definitivno nije jedini adut. 

Author: MG foto: MG

MG4 je dobar, kompletan automobil bez previše zamjerki. Dizajn ovog 4,29 metara dugačkog automobila vrlo je atraktivan. Auto ej agresivan, elegantan i vrlo privlačan s mnogo originalnih detalja. Dobro izgleda sprijeda, a posebno nam se sviđa straga gdje skuplje izvedbe imaju dvostruki krovni spojler i napadni difuzor, poput nekog ekskluzivnog sportskog modela, a ne najjeftinijeg auta u klasi električnih kompakata. 

Author: MG foto: MG

Unutrašnjost je također originalno dizajnirana, pomalo minimalistička ali s detaljima koji privlače pažnju. Posebno nam se svidjela takozvana "plutajuća središnja konzola" na kojoj je okretni prekidač za odabir pogona. Ispred vozača su digitalni instrumenti dijagonale 7" s najnužnijim informacijama, a u sredini dodirni zaslon infotainment sustava od 10,25". Kvaliteta izrade se doima vrlo dobrom, a materijali izgledaju dobro iako se na dodir jedan dio plastike čini dosta tvrdim. 

Author: MG foto: MG

MG4 ja nastao na novoj modularnoj platformi ovoga proizvođača koja će se u budućnosti koristiti i za druge električne MG modele. Dizajn i smještaj baterije osigurava raspodjelu težine 50:50 i nisko težište. Platforma je kao i kod VW-ovih ID modela predviđena prvenstveno za stražnji pogon kao i za pogon na sve kotače. Dodatne prednost nove platforme je jako dobra iskoristivost prostora jer baterija ej smještena u podnici. Sa 2,71 metara međuosovinskog razmaka MG4 ima izuzetno prostranu kabinu dok je prtljažnik s 363 litre na razini prosjeka klase. 

Author: MG foto: MG

Što se tiče pogona MG4 se za sada nudi u kombinaciji s dvije baterije i dva motora te isključivo stražnjim pogonom. Manja baterija ima kapacitet od 51 kWh i dolazi u kombinaciji s motorom snage 170 KS. WLTP doseg ovako motoriziranog MG4 iznosi 350 kilometara, a na testnim vožnjama u okolici slovenskog Bleda ostvarivali smo potrošnju koja bi nam omogućila oko 320 kilometara dosega. 

Author: MG foto: MG

Veća baterija ima kapacitet od 64 kWh i dolazi u kombinaciji s motorom koji ima 204 KS. WLTP doseg ovog pogona je 435 do 450 kilometara, ovisno o razini opreme. Sve motorizacije imaju maksimalnu brzinu ograničenu na 160 km/h, a ubrzanje do 100 km/h im traje od 7,7 do 7,9 sekundi. Zanimljivo, slabija varijanta od 170 KS ima i najbolje ubrzanje. Maksimalna snaga punjenja slabijeg modela je 117 kW, a snažnijeg 135 kW. Na AC struji kod slabijeg je to 6,6 kW, a kod snažnijeg 11 kW. Vrlo zanimljiva funkcija je mogućnost isporučivanja struje napona 220 V i snage do 3,3 kW  iz baterije što nema gotovo ni jedan konkurent. Auto tako može poslužiti kao zamjena za agregat tamo gdje vam je potrebna i gdje je nema, recimo na kampiranju ili u vikendici. 

Author: MG foto: MG

U vožnji se MG pokazao vrlo udobnim automobilom, a dobre vozne osobine pokazuje i prilikom malo brže jurnjave zavojima. Bez zamjerki. 

Author: MG foto: MG

MG za ovaj model nudi tri razine opreme Standard, Comfort i Luxury. Osnovna dolazi samo sa slabijim pogonom, a druge dvije samo s jačim. Već osnovna oprema je prilično bogata i ništa joj ne nedostaje. Cijena osnovnog modela iznosi 33.500 eura, što je oko 5000 eura manje od najjeftinijih konkurenata, a više od 10.000 od nekih drugih modela iste klase. To je veliki adut za MG4, a predstavnici su toliko uvjereni u njega da su izjavili kako će njihov automobil "pokopati konkurenciju".   MG je najavio da će uskoro i proširiti ponudu verzija tako da u budućnosti možemo očekivati verziju s još većom baterijom i većim dosegom te snažnu sportsku varijantu s dva motora i pogonom na sve kotače. 

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • sindoor

    Nadao sam se startu ispod 30k. Ovo je stvarno previse. Start na 28k bio bi primjeren. Najjaca verzija koja je realno jedino isplativa kostat ce 40k. Za 45 dobijes teslu... Koga cete vi pokopati osim sami sebe ? Za 5k

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.