AŽURIRANO Prijed desetak dana vozili smo novi Jeep Avenger, a sada smo dobili i cijene za njega
Krajem lipnja imali smo priliku prvi puta provozati novi Jeep Avenger. Uvoznik za ovaj automobil tada još nije imao formirane cijene, no one su u međuvremenu objavljene. Osnovni Avenger s Longitude razinom opreme košta 40.900 eura, bogatije opremljeni Altitude 42.900 eura, a top model Summit 44.900 eura. Svi modeli imaju isti električni pogon sa 156 KS. U nastavku donosimo naše prve dojmove s vožnje koje smo ranije objavili.
Jeep je u naletu. U Europi im je prodaja od 2010. do danas porasla za čak sedam puta što je ogroman skok. A od kada su u "braku" s Fiatom, a od prije par godina i dio Stellantisa svoju ponudu sve više prilagođavaju ukusu europskih kupaca. Sada je stigao novi model Avenger kod kojeg je samo ime tipično američko, sve ostalo je uvelike u europskom stilu, od dimenzija do pogona.
Novi Avenger je prvi potpuno električni model Jeepa. Vrlo atraktivni automobil zabilježio je odličan početak karijere jer je odmah dobio najprestižniju nagradu koju može dobiti neki auto na starom kontinentu, proglašen je europskim automobilom 2023. godine.
Novi Avenger je jedan od najmanjih SUV-ova na tržištu. Pri dizajnu automobila prepoznatljivog oblika i detalja koji su tipični za Jeep jako se pazilo i na praktičnost. Čitav automobil je zaštićen plastikama tako da pri manjim nezgodama neće stradati boja automobila tvrdi Jeep. Svjetla su uvučena u karoseriju te tako također zaštićena pri manjim nezgodama ili od udarca kamenčića.
Auto nominalno pripada takozvanom B-segmentu, no od konkurenata iz njega je uglavnom dosta manji. Automobil je dugačak kao tipični noviji gradski auto, 409 cm, visok je 153 cm i širok 178. Unatoč tome ponuda prostora u unutrašnjosti je dosta dobra, u nju se bez ikakvog "gužvanja" mogu smjestiti četiri odrasle osobe, a i prtljažnik je s 355 litara vrlo solidan. Pohvalna je i velika količina pretinaca čiji ukupni volumen je 34 litre, dvostruko više od prosjeka konkurencije u klasi. Još jedan praktični detalj je perivi pod prtljažnika.
U unutrašnjosti je Avenger vrlo ugodno dizajniran, no zasmetala nas je malo tvrđa plastika koje ima posvuda. Kvaliteta izrade se doima vrlo dobrom, no odabir materijala je mogao biti malo profinjeniji. U unutrašnjosti dominira veliki središnji dodirni zaslon koji je u svim verzijama dijagonale 10,25 inča. Instrumenti ispred vozača su digitalni, a njihov ekran, ovisno o verziji može biti od 7 do 10,25 inča. U unutrašnjosti brzo postaje vrlo jasno s kojim modelima je ovaj auto srodan. Automobilski znalac lako će primijetiti neke detalje, poput tipke za pokretanje i tipke za biranje naćina vožnje iz drugih Stellantis modela, primjerice Peugeota ili Opela. Ovaj automobil je naime nastao na istoj platformi kao primjerice Opel Mokka, Peugeot 208, 2008 i neki drugi automobili.
Pogon je druga generacija Stellantisovog električnog pogona kakav već koriste ili će koristiti mnogi drugi modeli Opela, Peugeota, Citroëna ili DS-a. Riječ je o drugoj generaciji njihovog električnog pogona koja ima nešto veću bateriju neto kapaciteta od 51 kWh i snažniji motor koji razvija 156 KS. Doseg po WLTP-u iznosi 400 kilometara u kombiniranoj vožnji i 550 kilometara u gradu. Ubrzanja su vrlo solidna te auto do 100 km/h stiže za devet sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 150 km/h. U vožnji je Avenger prvenstveno udoban.
U prodaju automobil stiže tijekom rujna. Nudit će se sedam boja, kombinacije s crnim krovom i tri razine opreme. Zanimljivo je da Jeep nije isključio mogućnost da u Avengera ugradi i benzinske motore, no više o tome ćemo saznati iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.