Početna Auto 422 pregleda

Vožnja na dva cilindra u automobilsku povijest

CITROEN 2CV
Vidi galeriju 1/3
Vožnja na dva cilindra u automobilsku povijest Vožnja na dva cilindra u automobilsku povijest Vožnja na dva cilindra u automobilsku povijest

Kako se nekada reklamirao automobil Citroen 2CV, popularno nazvan 'Spaček'? Brži od Ferrarija, ima četri kotača kao i Rolls-Royce, a prostraniji je od Porschea

Bila su to doduše neka druga, puno mirnija, vremena, kada se informacije i događaji nisu redali brzinom svjetlosti… Nije postojala ni tehnika, ni metodologija, koja je dostupna današnjim marketinškim magovima, nije bilo interneta, ma puno toga nije bilo u vrijeme nastanka na primjer automobila Citroen 2CV, popularno zvanog 'Spaček'. Citroen 2CV se proizvodio jako jako dugo, gotovo nezamislivo za današnje pojmove. Prvi serijski 'Spaček' sišao je sa proizvodne trake daleke 1948. godine, a uz tek manje izmjene i poboljšanja ostao je u proizvodnji jako dugo, sve do 1990. godine kada se prestao proizvoditi. U 43 godina ukupno je prodano više od 8,7 milijuna primjeraka Spačeka. Pogledajte reklamni poster kojim je Citroen reklamirao model 2CV (Spaček) te prijevod reklamnih poruka s njega koji je izuzetno duhovit:

CITROEN 2CV | Author: CITROEN foto: CITROEN

BRŽI OD FERRARIJA
Pri brzini 115 km/h, 2CV će lako preteći Ferrari Mondial koji vozi 105 km/h

IMA ISTI BROJ KOTAČA KAO I ROLLS-ROYCE
Rolls-Royce Spirit košta 55.240 funti. Koliko kotača? Citroen 2CV košta 2.584 funti. Koliko kotača?Isto četiri!

PROSTRANIJI OD PORSCHEA
Citroen 2CV ima više prostora za prtljagu, pa nisu potrebni plastični kovčezi i krovni nosači.

CITROEN 2CV ZA 2.584 FUNTI
Sve što biste trebali očekivati od automobila.

CITROEN 2CV | Author: CITROEN foto: CITROEN

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.