Početna Auto 53 pregleda

Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi

GT2 RS
Vidi galeriju 1/7
Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi Zvijer iz Stuttgarta sa 700 KS juri 340 km/h a do "stotke" ubrzava 2,8 sekundi

Novi 911 GT2 RS stiže s monstruoznih 700 KS, stražnjim pogonom, trkaćim ovjesom i diferencijalom, a i paprenom cijenom - gotovo 300 tisuća eura...

Najbrža i najsnažnija cestovna 'Jedanaestica' spremna je za start. Na skupu natjecateljskih vozila Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji novi Porsche 911 GT2 RS slavi svjetsku premijeru. Ova zvijer najjači je 911 ikada, iz biturbo bokser motora razvija monstruoznih 700 KS, a okretni moment iznosi 750 Nm.

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Performanse izgledaju ovako: ubrzanje do100 km/h traje 2,8 sekundi, a najveća je brzina 340 km/h. Novi GT2 RS s 1470 kilogram mase tako je došao jako blizu istinskome trkaćem autu, jer osim jakoga motora ima i trkaći pogon i diferencijal, novi dodatni sustav hlađenja koji raspršuje vodu po hladnjacima stlačenoa zraka za vrlo visokih temperatura. Tako se učinkovitije hladi 3,8-litreni agregat te se u najekstremnijim uvjetima osigurava optimalna učinkovitost automobila.

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Novi GT2 RS ima automatski PDK mjenjač sa sedam brzina i dvije spojke, a tu je i posebno razvijeni ispušni sustav konstruiran iz izuzetno laganoga titana. Cijeli 'auspuh' teži čak 7 kilograma manje od onoga na modelu Turbo S. Svaki detalj na ovome autu odiše trkaćim duhom. Brzine u zavojima na razini su supersportskoga vozila, a 911 GT2 RS postiže zahvaljujući njegovome besprijekornom trkaćem voznom postolju sa stražnjom upravljačkom osovinom i gumama s ultravisokim performansama (UHP).

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Kao i sva GT sportska vozila ovaj novi vrhunski model raspolaže posebno kalibriranim Porsche Stability Managementom (PSM) sa sportskim modusom koji je skrojen za optimalnu dinamiku vožnje. Snažni dovodi i odvodi zraka zajedno s dominantnim stražnjim krilom naglašavaju da je aerodinamika ta koja određuje oblik i dizajn. Veliki i široki kotači (265/35 ZR 20 prednji i 325/30 ZR 21 stražnji) osiguravaju izvanrednu silu pri kočenju i skretanju.

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

911 GT2 RS standardno je opremljen Porsche keramičkim kočnim sustavom (PCCB). Blatobrani sprijeda, ventilacije kućišta kotača, vanjska strana Sport Design bočnih retrovizora, zračni otvori stražnjeg bočnog dijela i elementi stražnjega dijela izrađeni su, kao i mnoge komponente interijera, iz karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK). I prednji poklopac se, radi maksimalnoga smanjenja težine, sastoji iz karbona, a standardna obloga krova iz magnezija. 

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Performansa se uvijek može dodatno optimirati - i u Porschea 911 GT2 RS. Zbog toga su Porscheovi inženjeri pripremili opcionalni Weissach paket u kojemu se krije ušteda na težini od oko 30 kilograma. On obuhvaća još više elemenata izrađenih iz karbonskim vlsknima pojačane plastike i iz titana. Tako su, primjerice, krov te stabilizatori i spojne poluge na obje osovine napravljeni iz  karbona.

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Magnezijski kotači smanjuju i ukupnu težinu i neovješene mase te tako doprinose još boljim voznim karakteristikama. Kao optički znak prepoznatljivosti poklopac prtljažnika i krov s vidljivim karbonskim vlaknima imaju csredišnje smještenu ukrasnu prugu u boji vozila.

GT2 RS | Author: Porsche foto: Porsche

Početna cijena za model 911 GT2 RS u Njemačkoj iznosi 285.220 eura, uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju.  

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.