Početna 12 pregleda

BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom

BMW M2 Coupe
Vidi galeriju 1/13
 BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom  BMW M2 Coupe - zvrk s M pedigreom

Novi BMW M2 Coupe pokreće novorazvijeni 3.0 redni motor sa šest cilindara, 370 KS i 465Nm, što je dovoljno za sprint do stotke za 4,3 sekunda

Sportski kompaktni BMW danas je više nego dostojni nasljednik legendarnoga modela 2002 Turbo. Poznato je kako je BMW u svojim automobilima nudio novi M2 koji pokreće 3.0 litarski šestocilindrični redni motor s dva turba. Odmah na prvu BMW M2 Coupe se prepoznaje kao član BMW M obitelji. Pošto vuče inspiraciju iz modela BMW-ove bogate povijesti autoutrka, novi M2 Coupe ne krije iznimno sportski potencijal. Niski prednji dio s velikim usisima zraka, mišićave bočne strane s karakterističnim M škrgama, aluminijski 19-inčni kotači, stražnji dio sa specifičnim M ispuhom s dvije cijevi... zajedno ostavljaju upečatljiv dojam.

Novorazvijeni 3.0-litreni redni motor sa šest cilindara koristi najmoderniju M TwinPower Turbo tehnologiju i razvija 370 KS pri 6500 okretaja. Najveći okretni moment 465 Nm može se nakratko uz overboost povećati do čak 500 Nm. Sve to, zajedno s opcijom prijenosa od sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) te Launch Control sustavom omogućuje BMW-u M2 da s mjesta do 100 km/h dođe za samo 4,3 sekunde. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Elektronički kontrolirani diferencijal optimizira trakciju i zadržavanje smjera kretanja. Još veće zadovoljstvo u vožnji dobije se kad se aktivira M Dynamic Mode sustav dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). MDM dopušta proklizavanje kotača te, shodno tome, umjereno i kontolirano zanošenje za vožnju po pisti. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.