Početna 310 pregleda

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel
Vidi galeriju 1/9
Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel - kad auto postane gadget

Nije samo funkcionalan već je zabavan i poseban, nudi specifičan izgled te mnoštvo skladnih i praktičnih atributa koji Cactus izdvajaju iz stereotipa

Citroen je napravio dva ogromna iskoraka. Prvi mu je bio vezan uz kolekciju modela DS koji su nedavno prerasli u brend, a druge suštinske promjene odvijela su se oko jednog posve novog konceptualnog pristupa gradnje auta. Cactus ne samo da je neobično ime za auto, on je jednako tako i neobično skrojeno vozilo. Sve je zamišljeno da bude poseban, funkcionalan, da bude poput iPhonea, Startasica, Chanella, Bang & Olufsena i ono najvažnije da bude iznimno dostupan.

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Citroen Cactus je masovni proizvod koji ima pretenzije ponuditi ekstremno puno zadovojstva za relativno malo novaca. Francuski kompakt nastao je na platformi PF1, istoj onoj koja je osnova i za Citroen C3 i DS, a dimenzijama je nekako ipak bliži nešto većem Citroenu C4. Mnoštvo je domišljatih inovacija podario Cactus. Izvana je specifičan po posebnim zračnim jastucima koji su "nalijepljeni" na vrata i stražnji poklopac (air bumperi) te po nešto uzdignutijoj podnici.

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Kao da su ga htjeli približiti crossoverima, ali jednako tako kao da im je cilj bio napraviti "fensi" auto koji vrišti. Bočne i stražnje odbojnike (jastuke) moguće je birati u različitim bojama, a i naknadno ih promijeniti. Osim estetskog efekta tu su da bi ublažili stradanja karoserija pri lakim udarcima. Cactus je neobičan, pomalo futuristički skrojen i osim atraktivnoga vanjskog izgleda, Cactusov jak adut je i unutrašnjost.

Odiše velikim brojem zanimljivih, rekli bismo dosad neviđenih detalja. Kokpitom dominira veliki 7-inčni LCD zaslon s kontrolama glazbenoga sustava, klima-uređaja, navigacije... Sve u službi vozača i suputnika. Dizelski motor je dobro znani PSA- ov BlueHDI agregat koji se u proizvodi u različitim varijantama.

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Feel | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Testni Cactus je bio opremljen s onim od 100 KS koji se pokazao i agilnijim i potentnijim nego što ga poznajemo. Ne bez vraga, jer Cactus 1.6 BlueHDi je za nevjerojatnih 200 kg lakši od standardnog Citroena C4.

Snažan je i eksplozivan, a potrošnja tijekom testa, na izvangradskim cestama, uz poštivanje ograničenja, nije prelazila 4l/100 km. Sve to smišljeno je a da ne stoji previše. Cijena osnovnog modela od 101.900 kn odličan je mamac, a cijena testnog od 129.948 kn može se braniti svom količinom opreme i zadovoljstva koje nudi. 

CIJENA: 129.948 kn

TEHNIČKI PODACI

MOTOR: 4 cilindra, turbodizelski

OBUJAM: 1560 ccm

SNAGA: 73 kW/100 KS pri 3750/min

MOMENT: 254 Nm pri 1750/min

MJENJAČ: ručni, 5 stupnjeva

NAJVEĆA BRZINA: 184 km/h

UBRZANJE: 10,7 s

POTROŠNJA: 3,8/3,2/3,4

TEST: 5,9 l

EMISIJA CO2: 87 g

DIMENZIJE: 4157/1729/1540

PRTLJAŽNIK: 358 l

MASA: 1187 kg

JAMSTVO: 3 godine

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.