Nije samo funkcionalan već je zabavan i poseban, nudi specifičan izgled te mnoštvo skladnih i praktičnih atributa koji Cactus izdvajaju iz stereotipa
Citroen je napravio dva ogromna iskoraka. Prvi mu je bio vezan uz kolekciju modela DS koji su nedavno prerasli u brend, a druge suštinske promjene odvijela su se oko jednog posve novog konceptualnog pristupa gradnje auta. Cactus ne samo da je neobično ime za auto, on je jednako tako i neobično skrojeno vozilo. Sve je zamišljeno da bude poseban, funkcionalan, da bude poput iPhonea, Startasica, Chanella, Bang & Olufsena i ono najvažnije da bude iznimno dostupan.
Citroen Cactus je masovni proizvod koji ima pretenzije ponuditi ekstremno puno zadovojstva za relativno malo novaca. Francuski kompakt nastao je na platformi PF1, istoj onoj koja je osnova i za Citroen C3 i DS, a dimenzijama je nekako ipak bliži nešto većem Citroenu C4. Mnoštvo je domišljatih inovacija podario Cactus. Izvana je specifičan po posebnim zračnim jastucima koji su "nalijepljeni" na vrata i stražnji poklopac (air bumperi) te po nešto uzdignutijoj podnici.
Kao da su ga htjeli približiti crossoverima, ali jednako tako kao da im je cilj bio napraviti "fensi" auto koji vrišti. Bočne i stražnje odbojnike (jastuke) moguće je birati u različitim bojama, a i naknadno ih promijeniti. Osim estetskog efekta tu su da bi ublažili stradanja karoserija pri lakim udarcima. Cactus je neobičan, pomalo futuristički skrojen i osim atraktivnoga vanjskog izgleda, Cactusov jak adut je i unutrašnjost.
Odiše velikim brojem zanimljivih, rekli bismo dosad neviđenih detalja. Kokpitom dominira veliki 7-inčni LCD zaslon s kontrolama glazbenoga sustava, klima-uređaja, navigacije... Sve u službi vozača i suputnika. Dizelski motor je dobro znani PSA- ov BlueHDI agregat koji se u proizvodi u različitim varijantama.
Testni Cactus je bio opremljen s onim od 100 KS koji se pokazao i agilnijim i potentnijim nego što ga poznajemo. Ne bez vraga, jer Cactus 1.6 BlueHDi je za nevjerojatnih 200 kg lakši od standardnog Citroena C4.
Snažan je i eksplozivan, a potrošnja tijekom testa, na izvangradskim cestama, uz poštivanje ograničenja, nije prelazila 4l/100 km. Sve to smišljeno je a da ne stoji previše. Cijena osnovnog modela od 101.900 kn odličan je mamac, a cijena testnog od 129.948 kn može se braniti svom količinom opreme i zadovoljstva koje nudi.
CIJENA: 129.948 kn
TEHNIČKI PODACI
MOTOR: 4 cilindra, turbodizelski
OBUJAM: 1560 ccm
SNAGA: 73 kW/100 KS pri 3750/min
MOMENT: 254 Nm pri 1750/min
MJENJAČ: ručni, 5 stupnjeva
NAJVEĆA BRZINA: 184 km/h
UBRZANJE: 10,7 s
POTROŠNJA: 3,8/3,2/3,4
TEST: 5,9 l
EMISIJA CO2: 87 g
DIMENZIJE: 4157/1729/1540
PRTLJAŽNIK: 358 l
MASA: 1187 kg
JAMSTVO: 3 godine
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.