komentari 15
Popularni
- Popularni
- Najstariji
- Najnoviji
- Prethodna
- 1
- Sljedeća
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Robinjo25
Skoro zaboravih napomenuti da taj slavni Brabusov servis u Dubravi godinama neprijavljeno drži ljude, i imaju i spremne bjanco potpisane ugovore za te radnike, tako da u slučaju inspekcije ispadne da su taman se zaposlili te da još nisu stigli …prikaži još! -
Robinjo25
Vodik je godinama najjeftinije gorivo, samo što je jako nestabilan i opasan za držanje u rezervoarima (bocama), a u ovom slučaju se direktno proizvodi (i troši) viškom energije alternatora, ali nepravilno konzumiranje te energije može dovesti do premalog (ili skoro …prikaži još! -
Robinjo25
Sve čekam da se neki "genijalac" oglasi ali ništa od toga, jedino ste članak expresno povukli sa 24 sata... -
Robinjo25
da bi dugoročno mogli trpiti takvo opterečenje. Moja preporuka ne koristiti na novijim automobilima jer je šteta puno veća u konačnici od uštede. Ako vozite Škodu Favorit, di motor kupite za 200 kn, mogli bi i ušedjeti koju kn u …prikaži još! -
Robinjo25
a pri većim opterečenjima može doći i do taljenja metala (klipova, ventila, glave motora). Ima i dobre strane naravno, kao što je smanjenje potrošnje, čišćenje motora iznutra, manja emisija plinova itd. samo jednostavno motori bi trebali biti drukćije izrađeni i …prikaži još! -
Robinjo25
Zbog toga dolazi do oštečenja kliznih ležajeva klipnjače ili same klipnjače, pa čak i puknuće glave motora ili propuštanje brtve glave. Uz to vodik sagorjeva uz veću temperaturu pa je i opterečenje komponenata motora ugroženo, -
Robinjo25
Dakle, iz HHO generatora se za pogon vozila koristi vodik koji je naravno plin i puno je zapaljiviji (eksplozivniji) od dizel goriva i benzina. Zbog toga mu je točka zapaljenja 0 stupnjeva, dok je kod benziskih i dizelskih ranije tj …prikaži još! -
Genijator
Općenito vlada veliko neznanje i nepovjerenja nastavno na temu. Mnogi su probali, malo njih je ostalo na životu. Prije svakih sudova, molili bih vas da i sami isprobate što to nudimo-radimo. Lijep pozdrav, Genijator tim. www.genijator.com -
Petargenijator
Pozdrav, vlasnik sam patenta pa ako netko ima nešto za pitati neka slobodno to napravi ovdje javno. I opotužbe uvažavam ako su utemeljene i dobro argumentirane .... Petar -
-
maximus
Koja svrha je Patentnog ureda kada samo izdaje potvrde za nešto što je već patentirano??? HHO generatori se godinama izrađuju i svi živi koji su i malo pročitali o njima ili temi "Vozite se na vodu" znaju da to već postoji! -
maximus
Ako si hoćete sami ovo napraviti proguglajte HHO generatori i sami si ovo napravite. Ove tehnologije su u svijetu BESPLATNE i patent je SLOBODAN za unaprijeđivanje. Čovjek koji je ovo patentirao ostavio je otvoreni patent radi mogućnosti razvoja ove tehnologije! -
Genijator
Poštovani g. Maximus. Dobar dan prije svega. Molili bih vas da se predstavite, pošto se priča polagano pretvara u javnu raspravu. Vidimo da vas malo dira tema članka. Prije svega ne predstavljamo se kao tvorci tehnologije, već kao vlasnici patenta …prikaži još! -
Genijator
To su dva vrlo različita pojma. Iza nas stoji dugogodišnji krvavi rad, niz testiranja, dokaza, nagrada te "prijeđenih kilometara". Znamo čime se bavimo te kamo želimo ići.
-
-
Robinjo25
Jako se nasmijah na ovaj članak, osobno sam isprobao ovaj sustav na svom automobilu prije cca 4 godine a ima svoje prednosti kao i mane. I naravno da ga vi niste izmislili.
- Prethodna
- 1
- Sljedeća