Početna 216 pregleda

Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna

Kia Sorento
Vidi galeriju 1/10
Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna Ima baš sve što imaju najbolji SUV-ovi, a tako i cijenu - stoji čak 448.140 kuna

Dijeli podvozje i tehnička rješenja s Hyundaijem Santa Feom, impresionira izgledom i veličinom, a dužinom od 4,7 metra suparnik je i prestižnim Touaregu, Audiju Q7 i Volvu XC-90

Kroz tri generacije najveći KIA-in SUV Sorento toliko je napredovao estetski, ali i tehnološki da danas nije nimalo neobično niti neumjesno usporediti ga s VW-om Touaregom, Audijem Q7 pa i Volvom XC-90 ili nekim drugim prestižnim SUV-om. Ne samo kada je riječ o prostranosti, udobnosti ili opremi nego i cijeni. Testirani model EX Platinum vrh je ponude i stoji pomalo nevjerojatnih 445.000 kuna. U toj cijeni čak je 89.018 kuna - trošarina. Prošla su vremena kada su korejski terenci bili znatno jeftiniji od konkurenata i kada je to bilo njihov najsnažniji prodajni adut.

Kia Sorento koja djeli podvozje i tehnička rješenja s novim Hyundai Santa Feom impresionira dimenzijama i skladnim elegantnim izgledom. Terenac dug 4,7, širok zamalo 1,9 i visok više od 1,6 metara oduševljava veličinom prostora za putnike. Pi prtljažnik je veliki, zaprima 605 litara. Zapravo, cijela je unutrašnjost komforna, materijali su, u odnosu na prijašnje modele, odlični, prednja kožna sjedala mogu se grijati ili hladiti, prostrana su stražnja sjedala, odlična je zvučna izolacija motora, a mnoštvo opreme jamac je udobne vožnje.

Najskuplji model ovoga Sorenta pokreće 2.2 CRDi turbodizelski motor s 200 KS, koji razvija čak 436 Nm okretnoga momenta, u rasponu od 1800 do 2500 okretaja u minuti. AWD pogon na sve kotače Sorentu omogućava izvrsnu sigurnost u otežanim uvjetima vožnje. Lakoći vožnje doprinose automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, izravan upravljački sustav i kvalitetni ovjes koji terenac težak 1900 kilograma iznenađujuće dobro vodi kroz zavoje. Vozi li se primjereno prometnim propisima i namjeni Sorento vozača i putnike nagrađuje vrhunskom udobnošću i prihvatljivom potrošnjom - 9,2 litre na stotinu kilometara. S kvalitetnim audiouređajem, navigacijom i "gomilom" serijske opreme u Sorentu je pravo zadovoljstvo putovati i prelaziti stotine pa i tisuće kilometara.

Uostalom, riječ Sorento u englekome jeziku opis je osobe koja je fantastična i nevjerojatna u pozitivnome smislu. Itekako pristaje ovome automobilu. U odnosu na prestižne europske konkurente, KIA zaostaje u ponekom estetskom detalju u unutrašnjosti, nema adaptivni radar niti tehnologiju poluautonomne vožnje, no od tako opremljenih konkurenata cijenom je značajno povoljnija. Problem je samo u glavama kupaca, jer oni koji su spremni izdvojiti zamalo pola milijuna kuna za novi auto teško će ga dati za korejsku KIA-u.
Uz sedmogodišnje jamstvo, najbogatiju opemu Platinum i sve što Sorento pruža, s vozačkoga mjesta možemo potvrditi kako je riječ o fantastičnome SUV-u, najboljemu koji je KIA ikada proizvela. U nas je cijena najveća barijera prema novome Sorentu, no da je riječ o dobrome automobilu potvrđuju tržišni uspjesi u zemljama s većom kupovnom moći.

TEHNIČKI PODACI

KIA Sorento 2.2 CRDi AWD A/T

CIJENA OSNOVNOG MODELA  327.490 kuna

MOTOR: 4 cilindra, turbodizelski
OBUJAM: 2199 ccm
SNAGA: 147 kW/200 KS pri 3800/min
MOMENT: 436 pri 1800-2500/min
MJENJAČ: automatski, 6 stupnjeva
NAJVEĆA BRZINA: 200 km/h
UBRZANJE: 19,6 s
POTROŠNJA: 6,1/7,8/6,6 l/100 km
TEST: 9,2 l/100 km
EMISIJA CO2: 174 g/km
DIMENZIJE: 4780/1890/1685
PRTLJAŽNIK: 605/1662 l
MASA: 1953 kg
JAMSTVO: 7 godina

OCJENA: 8

CIJENA TESTIRANOG MODELA  448.140 kuna

Dobro: Udobnost, serijska oprema, prostrana unutrašnjost, jamstvo

Loše: Velika masa, izraženija buka vjetra za vožnje autocestom, potrošnja goriva

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.