'Loše bi bilo da ljudi kritiziraju, komentiraju i ne kupuju naše automobile. No ljudi komentiraju i kupuju što znači da smo još uvijek na dobrom putu.'
Premijerom modela i Vision Dee kojeg je BMW prošlog tjedna predstavio u Las Vegasu na CES-u najavljen je i novi dizajnerski smjer kojeg će BMW slijediti od 2025. godine. Automobil prilično minimalističkog dizajna najviše je pažnje privukao svojim prednjim dijelom koji donosi novo viđenje tradicionalne BMW-ove maske, popularnih 'bubrega'. Ovaj dizajnerski detalj je posljednjih godina predmet kontroverzi među obožavateljima BMW-a koji smatraju da su 'bubrezi' jednostavno postali preveliki te da nagrđuju prednji dio auta. BMW je novim konceptom jasno pokazao da se ne namjerava vratiti na tradicionalne male 'bubrege'.
To je potvrdio i šef BMW-a Adrian van Hooydonk koji je najavio da će se 'maska i dalje prilagođavati svim modelima da bi im bolje pristajala.' Kada su ga novinari upitali o negativnim reakcijama koje je izazvala 'predimenzionirana' maska na novim M3 i M4 šef BMW-a je odgovorio: "Znali smo da će ljudi reagirati i komentirati zato što smo napravili veliku promjenu. No to što ljudi komentiraju nije nužno nešto loše. Loše bi bilo da ljudi kritiziraju, komentiraju i ne kupuju naše automobile. No ljudi komentiraju i kupuju što znači da smo još uvijek na dobrom putu.'
To je loša vijest za sve kritičare koji priželjkuju povratak na staro, no BMW je očito uvjeren da rade ispravnu stvar. Adrian van Hooydonk je u istom intervjuu najavio da će budući modeli BMW-a imati manje klasičnih tipki i prekidača. Rekao je da je ta odluka donesena kako bi se smanjili troškovi, ali da će se novac koji tako uštede investirati u druge dijelove automobila i da BMW zbog toga neće financijski profitirati. Također,smanjenje kompleksnosti unutrašnjeg dizajna pomoći će tvrtki da auto učini više ekološki prihvatljivim jer će se moći jednostavnije reciklirati.
Šef BMW-a je izjavio kako sposobnost da njihov najnoviji konceptni auto mijenja boju nije samo marketinški trik ili luda ideja. BMW radi na razvoju ovog rješenja kako bi se moglo primijeniti u serijskoj proizvodnji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.