Volkswagen, Toyota, Ford i Honda najprodavaniji su automobilski brendovi u svijetu, a koji su najzastupljeniji u regiji?
Hrvati su i dalje najvjerniji Volkswagenu, koji osim kazni financijskoga tipa, nije pretjerano osjetio posljedice ‘Dieselgate’, jer je i dalje najpopularniji brend u većini europskih zemalja, poput Njemačke, Austrije, Švicarske, ali često i u skandinavskim zemljama.
Iako se u Srbiji najviše vjeruje Nijemcima, točnije Volkswagenu, kod susjeda su najprodavaniji talijanski automobili, točnije Fiat. To i ne čudi, s obzirom na tvornicu u Kragujevcu, a prije svega i na povoljnu cijenu rabljenih.
Svima je poznato kako u BiH Golf 2 (popularna ‘dvica’) ima status božanstva, no VW više nije najpopularniji brend. Financijska situacija u prvi je plan pogurala povoljniji brend Grupacije VW - Škodu, koja je sada najzastupljenija na ulicama BiH, kao i u Finskoj. Što se ostalih zemalja u regiji tiče, u Makedoniji, Bugarskoj i Rumunjskoj najzastupljenija je Dacia.
Na globalnoj razini priča je malo drugačija. Toyota dominira Dalekim Istokom, osim u Vijetnamu, gdje je najzastupljenija Kia. U Kini prevladava samo deset godina stara domaća tvrtka Wuling, a u Južnoj Koreji najpopularniji je Hyundai. Izuzetno je zastupljen i u Rusiji, a u Južnoj Americi najzastupljenija je Toyota, iako Brazilci najviše vole Chevrolet. U Sjevernoj Americi, Kanadi i SAD-u dominira Ford.
U prvoj polovici ove godine najprodavaniji automobil na svijetu je nova generacija Toyote Corolle, s više od 500.000 prodanih primjeraka, a slijede Fordovi pickupi iz serije F, s oko 450.000 primjeraka. Na trećemu je mjestu europski vladar VW Golf, sa 370.000 primjeraka.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.