Početna Magazin 412 pregleda

10 najvećih nepravdi prema mladim hrvatskim vozačima

NEPRAVDA PREMA MLADIM VOZAČIMA

Mladi vozač u Hrvatskoj je svaka osoba od 16. do 24. godine života, bez iznimke, čak ni u slučaju osoba koje su srednjoškolskim obrazovanjem stekle zanimanje vozač. Kategorizacija starih i mladih vozača trebala bi biti po stažu, a ne po godinama

Mladi vozač u Hrvatskoj je svaka osoba od 16. do 24. godine života, bez iznimke, čak ni u slučaju osoba koje su srednjoškolskim obrazovanjem stekle zanimanje vozač.
Sporno je i to što je u svojoj aljkavosti zakonodavac mlade vozače regulirao prema starosnoj dobi. Mladi vozači su samo oni koji po svoje dozvole polažu do 24. godine. Tako je osoba koja položi ispit vozački ispit s 25 godina u očima zakonodavca već iskusan vozač pa se na njih ne primjenjuju nikakva ograničenja. I to bez obzira što je za upravljač sjeo prvi put. Mlade vozače ne bi trebalo određivati po godinama, već po stažu.

10 NAJVEĆIH NEPRAVDI

1.

10.000 kn plaćaju “stari” vozači za A i B kategoriju

15.000 kn cijena je A i B kategorije za mlade

2.

1 odlazak liječniku trebaju “stari” za A i B kategoriju

4 liječnička pregleda traži zakonodavac od mladih

3.

1x “stariji” polažu za A kategoriju

3x “mladi” polažu jednu te istu vožnju za A kategoriju

4.

90 km/h mogu voziti “stari” državnim cestama

80 km/h je ograničenje za mlade

5.

130 km/h mogu voziti “stari” autocestama

120 km/h je ograničenje za mlade

6.

“Mladi” mogu voziti i zrakoplove, ali ne i aute iznad 110 KS

7.

“Mladi” ne mogu raditi kao taksisti

8.

“Starima” je dozvoljeno 0,5 promila alokohola

“Mladima” nije dozvoljeno konzumiranje alkohola

9.

“Mladi” u EU (istoj državi) smiju voziti jače aute

10.

“Mladi” ne smiju voziti kombi i onemogućen im je rad

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.