Iako je danas sasvim uobičajeno da proizvođači u svoje automobile ugrađuju agregate nekih drugih proizvođača, neki su nas ipak malo iznenadili
Zanimljivo je kako se danas pod poklopcem motora nekih najrenomiranijih proizvođača mogu pronaći agregati drugih proizvođača. A zašto je to tako? Kako bi svoje modele približili tržištu, a usto i povećali svoju ponudu modela u želji da budu što uspješniji i konkurentniji u prodaji, neki proizvođači primorani su koristiti agregate drugih kompanija jer ih najčešće oni sami ne proizvode. A tu su 'sestrinske firme' ili one koje su pod okriljem nekih drugih pa je logično što postoji samo jedan izvor potrebnih agregata za sve brendove unutar jedne kompanije. Stoga smo odlučili prezentirati neke zanimljive aute koji ispod haube imaju nešto sasvim drugačije.
Mercedes-Benz A180d (Renaultov motor)
Najnovija generacija A-klase u osnovnim inačicama koristi Renaultov 1,5-litreni motor dCi sa 115 KS.
Toyota GT86 (Subaruov motor)
Ovaj model praktički je blizanac modelu BRZ legendarnog Subarua, pa to što dijele isti motor možda i nije toliko čudno. U ovom slučaju Toyota koristi Subaruov 2-litreni motor s 200 KS.
Alfa Romeo Giulia QV (Ferrarijev motor)
Zanimljivo je kako ova talijanska jurišna limuzina koristi 2,9-litreni turbomotor V6 koji je gotovo potpuno razvijen u tvornicama čudesnoga Ferrarija.
BMW 116i (motor PSA)
Iako su ove dvije grupacije razvile cijeli niz motora, ipak je malo čudno što bavarski BMW koristi benzinske motore koji se ugrađuju u modele Citroena i Peugeota, a riječ je o 1,4 i 1,6-litrenim agregatima.
Pagani Huayra (motor Mercedes-AMG)
Ovaj talijanski supersportski automobil proizveden je 2011. godine, a kao pogonsku jedinicu koristi Mercedesov agregat razvijen u Odjelu za sport AMG, a riječ je o motoru V12 koji u najjačoj verziji 'ispucava' 780 KS.
Lamborghini Huracan Performante (Audijev motor)
Lamborghini je u ovome modelu odlučio izostaviti svoj zaštitni znak kada je riječ o agregatu. Naime, snažni V12 zamijenio je Audijevim 5,2-litrenim motorom V10 koji se također koristi u modelu R8 popularnoga 'gospodara prstena'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.