Grupacija PSA priopćila je da je prošle godine zabilježila rast prodaje od 5,8% pod utjecajem oporavka europskog tržišta i dobre prodaje Peugeota u Iranu
Pokušava se povećati prodaja na tržištima u razvoju kako bi se smanjila ovisnost o domaćoj regiji, a dio te strategije je i fokusiranje prodaje profitabilnijih modela marki Citroen, Peugeot i DS.
Širom svijeta PSA grupacija prodala je 3,14 milijuna vozila u 2016. godini, dok je u 2015. godini prodala 2,97 milijuna automobila. Prošlogodišnji rezultat je najbolji od 2010. godine, a granica od 3 milijuna prodanih jedinica prijeđena je prvi put od 2011. godine.
Prodaja u Europi povećana je za 3,5% i čini 61% ukupnih isporuka u prošloj godini, dok je godinu dana ranije udio europskog tržišta iznosio 63%. U regiji Afrike i Bliskog istoka broj isporučenih automobila povećan je za 113% u usporedbi s rezultatom iz 2015. godine, a tome je najviše doprinijelo ukidanje međunarodnih sankcija Iranu.
Peugeot je jedini unutar grupacije zabilježio rast prodaje, prvenstveno zahvaljujući lansiranju novih SUV modela 3008 i 4008. 3008 je isporučen u više od 60.000 primjeraka za samo tri mjeseca i premašio je ciljanu prodaju za 70%.
Citroen, koji pokušava privući pažnju mlađih kupaca, kao i marka DS, koja pripada višem segmentu, zabilježio je pad prodaje za 1,7%, na 1,14 milijuna vozila. Novi C3 predstavljen je krajem prošle godine i uprava očekuje dobre prodajne rezultate ovog modela u 2017. godini.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.