Tri dana i hrpetina kilometara za upravljačem nove, narančaste Corse GSi ispunili su nas zadovoljstvom i dokazali da i maleni sportski automobili mogu pružiti mnogo putnoga zadovoljstva
Novu Opelovu Corsu GSi provozali smo više od 1500 kilometara. Krenuli smo iz Zagreba, pa autocestom do Rijeke, a onda je počeo pravi užitak. Provozali smo malenog Opelova sportaša starom cestom sve do Dubrovnika. Da, tek tako mogu se saznati prave karakteristike ovog automobila koji je oslonjen na vrhunske Konijeve amortizere, a za dodatnu krutost karoserije 'pobrinuo se' sportski odjel OPC.
Kroza zavoje Corsa ide 'kao po šinama' zahvaljujući i širokim niskoprofilnim 18-colnim alu-kotačima te gunmma Michelin Pilot. Turbomotor koji ju pokreće nije pretjerano snažan i brutalan kao onaj u istome modelu, ali s 'pravom' oznakom OPC. Četverocilindrični 1,4-litreni motor 'ispucava' solidnih 150 KS i 220 Nm okretnoga momenta. Sasvim dovoljno je to za bezglavu jurnjavu Jadranskom magistralom, što naravno nismo činili.
Naša je vožnja protekla u odličnome ritmu i prosjeku, bez nepotrebnih 'ludosti', ali i poštujući propise bili smo 'najbrži' na cesti. Precizan, direktan upravljač i odličan mjenjač s kratkim i brzim hodovima činili su doživljaj još potpunijim.
U ovome malom sportskom automobilu pomalo nedostaje komfora, odnosno jedino što nedostaje je više mjesta za putnike straga, ali to je posljedica maloga međuosovinskog razmaka i robusnih školjkastih sjedala Recaro.
Automatski klimatizacijski uređaj brine o ugodi u unutrašnjosti, a LED svjetla o odličnoj vidljivosti za noćne vožnje. Atraktivna žuto-narančasta boja našega testnog auta upotpunjavala je ukupan vizualni dojam. Nakon vožnje starom cestom prema Dubrovniku, koja je potrajala dva divno popunjena dana u režiji Opelove centrale iz Zagreba, uputili smo se autocestom natrag, ka polazištu.
Potrošnja tijekom cijele rute nije puno prelazila 9 litara, a brzinski prosjeci bili su više nego dobri. Za ovoga malenog sportaša u osnovnoj opremi treba izbrojiti prihvatljivih 130.500 kuna. Detaljnu reportažu pogledajte uskoro u novome broju magazina Auto start.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.