Početna Magazin 606 pregleda

Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi

1
Vidi galeriju 1/9
Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi Ovih TOP 10 autoproizvođača sponzorira najveće nogometne klubove u Europi

U svijetu gdje caruje novac sponzorski ugovori su među najvećim izvorima profita, kako za nogometne klubove tako i za njihove sponzore. Poznate suradnje proizvođača automobila i klubova godišnje donose milijune eura profita, a ovo je 10 najpoznatijih...

1 | Author: Carwow foto: Carwow

Proizvođači automobila uglavnom nogometne klubove uz direktan novac opskrbljuju i automobilima, prijevozom i ostalim uslugama, a time obe strane profitiraju - klubovi dobiju što žele a proizvođači žarko željenu dobru reklamu. 

1. Citroën - Arsenal

Londonski klub i francuski proizvođač surađuju već punih devet godina, a 2014. su uspješno obnovili i produžili sponzorski ugovor na još nekoliko godina. Iako nije glavni sponzor, Citroen uživa veliku moć u Arsenalu. U službenom je programu marketinga, a osim toga ključni je faktor u brojnim promocijskim aktivnostima, marketingu i distribuciji. Uz tu ulogu, opskrbljuje kompletni tim raznim modelima automobila i kombija. Službeni je prijevoznik igrača na utakmicama koje se igraju na Otoku. 

1 | Author: carscoops foto: carscoops

 

2. Opel - FSV Mainz

Njemačka autokompanija, koja je bazirana u Russelsheimu i aktivno sudjeluje u sponzorstvu njemačkih klubova od 2012. godine, osim Mainza sponzorira Borussiju Dortmund, Bayer Leverkusen i SC Freiburg. No, Opelov najveći nogometni partner je FSV Mainz. Prošle godine je, nakon obnavljanja sponzorskog ugovora do 2021. godine, uprava kluba odlučila promijeniti ime stadiona u Opel Arena, a osim direktne reklame na stadionu Opel uživa ekskluzivna prava na brojne promocijske i transportne usluge za Mainz. 

1 | Author: Opel foto: Opel

3. Mercedes-Benz - Vfb Stuttgart

Kao jedan od premium brendova i član globalnog automobilskog diva Daimlera, Mercedes se odlučio podržati svoj domaći gradski klub. Poznat po svojim luksuznim automobilima, busevima, kombijima i kamionima, Mercedes-Benz je također generalni sponzor njemačkoga kluba VFB Stuttgart. Klupski stadion tako je nazvan Mercedes-Benz Arena, a nalazi se poprilično blizu Mercedesovoj tvornici i muzeju. Iako je klub pao u drugu ligu, Mercedes-Benz ostaje glavni sponzor sve do 2019. 

1 | Author: Auto geil foto: Auto geil

4. Jeep - Juventus

Posljednje četiri godine glavni sponzor talijanskoga diva je Jeep. Američki proizvođač automobilas SUV pod direktnom je palicom Fiata, odnosno Grupacije FCA, a potpisivanjem sponzorskog ugovora sa "starom damom" zamijenili su dotadašnji Betclic. Godišnja isplata Juventusu tako trenutno iznosi 17 milijuna eura, a ugovor vrijedi do 2020. godine. Najdominantniji klub u talijanskoj Seriji A i jedan od najjačih u Europi odabrao je američko-talijanske aute za svoje potrebe. 

1 | Author: AS Colombia foto: AS Colombia

5. Hyundai - Lyon

Od 2012. godine korejski je proizvođač generalni sponzor legendarnoga francuskoga kluba, a neslužbeni izvori govore kako je riječ o 5 milijuna eura vrijednome sponzorstvu, za koji Hyundai dobiva reklamu na dresu igrača, a Lyon zauzvrat automobile, prijevoz i ostale usluge. 

1 | Author: Adidas foto: Adidas

6. Volkswagen - VFL Wolfsburg

Osim što je glavni sponzor, Volkswagen je ujedno i stopostotni vlasnik ovog njemačkog prvoligaša, s kojim broji suradnju od 1950-ih godina prošloga stoljeća. Iako je Wolfsburg rezultatski posljednjih godina nadmašivan od strane Bayerna i Borussije, u 78 godina povijesti uspjeli su osvojiti jedan naslov prvaka. Iako im manjka vrhunskih rezultata, Volkswagen im neovisno o tome godišnje "pumpa" preko 100 milijuna eura, plus 30 sponzorskih milijuna u vidu reklama, automobila, distribucije itd. Uz vlasništvo VFL Wolfsburga, VW sponzorira i klubove Hannover 96, Werder Bremen, Schalke 04 i 1860 Munich.

1 | Author: Football Shirt Culture foto: Football Shirt Culture

 

8. Audi - FC Bayern

Proizvođač iz Ingolstadta bavarskome klubu plaća 10 milijuna eura godišnje po sponzorskom ugovoru koji vrijedi do čak 2025. godine. Luksuzni Audijevi automobili prvi su izbor igrača Bayerna, a suradnja dvaju giganta traje od 2002. godine, uz 8,33-postotno vlasništvo nad klubom. Audijeva obveza je isporučivati Bayernovim nogometašima najnovije automobile svake godine. Uz opskrbu Bayerna, Audi novim luksuznim autima sponzorira i FC Barcelonu te Real Madrid.

1 | Author: Audi foto: Audi

9. Dacia - Udinese

Rumunjska autokompanija s talijanskim klubom u suradnji je još od početka 2009. godine, a tijekom svih ovih godina Dacia je prerasla u najjaču rumunjsku tvrtku te postala i najveći izvoznik. Odlična prodaja automobila rezultirala je da su platili preimenovanje Udineseovog stadiona, koji se sada naziva Dacia Arena Friuli. Ugovor s Udineseom Dacia ima do 2020. godine.

1 | Author: Footy Headlines foto: Footy Headlines

10. Chevrolet - Manchester United

"Crveni vragovi" sponzorirani su od strane američkoga Chevroleta, koji djeluje unutar gigantske General Motors grupacije. U 2012. United je potpisao sponzorski ugovor s Chevyjem, koji iznosi vrtoglavih 380 milijuna eura. Taj je novac raspoređen na sedam sezona, a kompanija je kubu i igračima isporučila petnaestak vozila. Zanimljivo je da su najveće klupske zvijezde popu Rooneya, van Persieja i Falcaa jedne godine odbili voziti službene Chevrolete, te su na treninge dolazili svojim vlastitim Ferrarijima i Lamborghinijima. 

1 | Author: Footy Headlines foto: Footy Headlines

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.