Usporedili smo najpopularnijeg i najprodavanijega Jeepa današnjice, robusnog, pomalo retro dizajniranog Renegadea i gospođicu Konu, supermodernu predstavnicu najnovije generacije Hyundaija
Amerikanac s europskim, Fiatovim srcem, podsjeća na neke davne dane kada je Jeep bio pojam terenskoga vozila, odnosno kralj izvan asfaltiranih cesta. I dalje taj 'terenac' ima 'oblik kutije' kakav su imali automobili sedamdesetih i osamdesetih godina no opremljen je najnovijim talijanskim turbobenzinskim motorom s obujmom jedne litre.
U usporedbi s njime drugi je automobil, Kona, potpuno novi crossover, moderno dizajniran i s vrhunskim aerodinamičnim svojstavima, opremljen dizelskim motorom. Izgled i motori su jedine velike razlike, po svemu drugom, od performansa i praktičnosti do cijene, auti su slični. Dakle, dvoboj može početi.
Iako su podjednako dugački i široki, Renegade je osjetno viši i zbog toga se čini kako u unutrašnjosti nudi više mjesta. No kada provjerom u praksi dolazi se do zaključka kako Kona nimalo ne zaostaje, na stražnjim sjedalima i u prtljažniku Kona ima 361, a Renegade 351 litru zapremnine.
Oba automobila opremljeni su podjednako bogatim paketima opreme. Jeep ostavlja bolji i luksuzniji dojam zbog maštovita i pažljivo urađena dizajna te velika zaslona s dojagonalom 8,4 inča. Kona poentira kvalitetnijim materijalima i vrhunskim audiosustavom Krell koji se pokazao neusporedivo bolji od raznih modela Bosea, Beatsa i JBL-a koje nude konkurenti.
Oba automobila su vrlo udobna te iznenađujuće 'sposobna' i zabavna pri oštrijoj vožnji. Performanse su gotovo identične, benzinac u Renegadeu radi smirenije, no dizelaš u Koni troši manje, na testu 6,5 naprema 8 l/100 km kod Renegadea. Bez obzira na pojedine prednosti, nijedan auto se na ovomu testu nije osjetno odvojio od konkurenta. Odluka je na kraju zapravo stvar ukusa i preferencija.
Ako vas zanima još ovakvog sadržaja, bacite oko na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.