Početna Magazin 970 pregleda

Test Peugeota 108: Neuništivi mali auto i dalje u sjajnoj formi

Test Peugeot 108
FOTO: Slavko Midžor/PIXSELL

Iako se korijeni ovog automobila mogu pratiti sve do davne 2005. godine, 108 je još jedan od najboljih automobila u klasi najmanjih

 

Trio koji čine Citroën C1, Toyota Aygo i Peugeot 108 je 2005. godine promijenio mišljenje svijeta o malim automobilima, a danas i dalje žari i pali “scenom”. Iako je ovo druga generacija maloga Peugeota, on je koncepcijski vrlo sličan izvornome modelu iz prve generacije, a to znači jednostavan, jeftin za održavanje, iznimno štedljiv u vožnji i izdržljiv. Izvorni motor još je jednom modificiran i sad ima 72 KS.

Test Peugeot 108 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Troši 'kao upaljač', na testu u gradskoj vožnji samo 5,5 l/100 km. Voli se vrtjeti i vrlo je živahan, no prijenosni omjer mjenjača zbunjuje. 

Kako biste iz auta izvukli sve, morate ga vrtjeti do visokih okretaja, a to znači da ćete u drugoj pojuriti i više od 100 km/h. Nije pogreška - 100 km/h u drugoj brzini. 

Za svoje dimenzije izuzetno je udoban u vožnji, a oduševljava njegova okretnost u gradu. Iznenađuje i veličinom prostora u kabini koja je solidna, no prtljažnik prima skromnih 196 litara. Cijena je među najnižima na našemu tržištu.

Test Peugeot 108 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

 

Jednostavno

Jedan od najvećih zaslona u klasi osjetljiv je na dodir, ima mnogo funkcija, a pri korištenju je intuitivan i jednostavan.

Test Peugeot 108 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Uljepšano

Jednostavna i razigrana unutrašnjost uljepšana je detaljima koji pristaju uz vanjsku boju auta

Test Peugeot 108 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

 

Simpatičan

Nakon posljednjega redizajna auto je dobio mnogo upečatljivih detalja. Posebno su uočljiva upadaju prednja i stražnja svjetla 

Test Peugeot 108 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

 

Tehnički podaci
masa: 840 kg
dimenzije: 348 x 162 x 146 cm
obujam: 998 ccm
snaga: 53 kW/72 KS  
0 - 100 km/h: 12,6 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 92.790 kuna (testni model)    78.990 kuna (osnovni model)

Testirani Peugeot 108 Allure 1.0 VTI 72 u opremi ima dodirni zaslon velik 7'', alunaplatke s promjerom 15'' , digitalni brojač okretaja, dodatno zatamnjena stakla straga...

Hyundai Santa Fe VIDEO Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • LessiePotter

    Napravit cu 86 dolara za sat od kuce. Bio sam šokiran kad je moj susjed rekao da je prosjek 95 dolara, ali vidim kako to sada radi. Osjecam se toliko slobode sada kad sam ja vlastiti šef.posjetiti>>  www.WebJob33.Com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.