Početna Magazin 5476 pregleda

Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS

Hyundai Santa Fe
Vidi galeriju 1/13
Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS Najbolji Hyundai ikada? Testirali smo novi Santa Fe 2.2 CRDI s 200 KS

Nova generacija najnovije Hyundaijeve perjanice veća je, komfornija, snažnija i opremljenija nego ikada

Hyundai je trenutačno proizvođač s najsvježijom i najraznovrsnijom ponudom SUV-ova na svijetu. Najmanji među njima, Kona, predstavljen je prije manje od godinu dana, veći – Tucson, upravo je obnovljen, a sada je stigao i novi Santa Fe. Upravo ovaj potonji nam je stigao na hot test. Santa Fe je trenutačno najimpresivniji automobil u ponudi Hyundaija. Novi model je sedam centimetara duži od prethodnika, a zbog pobvećanja međuosovinskog razmaka u unutrašnjosti ima mjesta napretek. Zbog toga je Hyundai odustao i od veće izvedbe, Grand Santa Fea, jer veći i raskošniji SUV zaista nikome ne treba. 

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL
 

Vanjskim dizajnom se Santa Fe pomalo ugledao na Konu, a unutra je ovo uvjerljivo najluksuzniji auto koji je Hyundai ikada ponudio europskome tržištu. Uočljivi su premium kvaliteta materijala, mnogo kože, čak i na armaturama te oprema i gadgeti za najzahtjevnije kupce. 

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

U ruke nam na test dolaze, kao i obično, najskuplji primjerci s top opremom i motorima pa je tako i s našim testnim vozilom. Već na prvi pogled ističu se veliki aluminijski naplaci, puno kroma, LED rasvjetna tijela i zatamnjena stakla.  Ali, ne samo izvana, već i u velikoj, izvedbom i dizajnom naglašeno europeiziranoj unutrašnjosti ima mjesta više nego ikada. Za koljena suputnika straga primjerice, dobivena su nova četiri centimetra.

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Prostranost je naglašena i za volanom, gdje se na udobnim sjedalima, koja mogu biti hlađena i grijana, sjedi kao u foteljama, sve oko vas je obučeno u najfinije materijale i meku kožu pa su nezaobilazni osjećaj i dojam da upravljate punokrvnim i skupocjenim SUV-om iz premium klase.

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Dodirni zaslon velik je 8 inča, sadrži upravljanje svim funkcijama vrhunskoga multimedijalnog sustava Hi-Fi Krell i mnoga podešenja funkcija vozila. Prtljažnik u izvedbi s pet sjedala mjeri 625 litara i veći je za 40 litara nego u prijašnjemu modelu. Sa spuštenim sjedalima pod je ravan. Na test nam je ponuđena i verzija sa sedam sjedala. Dojam upotpunjuju multimedijalna povezivost (Apple CarPlay i Android Auto) i sigurnosne asistencije okupljene u paketu SmartSense Active Safety. 

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Testni je primjerak stigao s najsnažnijim motorom 2.2 CRDi s 200 KS i 440 Nm, koji može ovo 1930 kg teško vozilo, koje je dugo 4770, široko 1890 i visoko 1680 mm, potjerati do maksimalne brzine 204 km/h i sprinta do 'stotke' 9,4 sekundi. Automatski 8-stupanjski mjenjač brzine mijenja kao kroz putar, a sve se na kotače prenosi pomoću novorazvijenoga pogona 4 x 4 HTRAC. Postotak automatskoga prebačaja snage za proklizavanja prednjih kotača iznosi do 50 posto na stražnju osovinu.

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Sve ovisi i o odabranome režimu rada motora i mjenjača (Eco, Comfort i Sport). Temeljito je poboljšan ovjes pa, premda se za vožnje u zavojima osjećaju veliki gabariti i poprilična masa, naginjanje nije naglašeno, a stabilnost i okretnost su dojmljivo izbalansirani. Santa Fe donosi i zanimljive sigurnosne novosti.

U slučaju opasnosti da neko vozilo udari u stražnja vrata auta, nije ih moguće otvoriti, što je korisna zaštita, osobito za djecu. Tu je i sustav upozoravanja na mogući sudar s vozilom u mrtvome kutu. Cijena? Punih 447.397 kuna. Neka mi netko kaže da ovo nije auto iz premium klase!

Hyundai Santa Fe | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • AliceKiser

    Napravit ću 86 dolara za sat od kuće. Bio sam šokiran kad je moj susjed rekao da je prosjek 95 dolara, ali vidim kako to sada radi. Osjećam se toliko slobode sada kad sam ja vlastiti šef.posjetiti>>>>> www.WebJob33.Com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.