Početna Moto 3754 pregleda

Za sve terene spremna: Isprobali smo novu Hondu Africa Twin

Vidi galeriju 1/8
Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna Honda Africa Twin: Za sve terene spremna

Avantura je ono što neke ljude pokreće, a jedno od najnapetijih oružja za to je nova atraktivna Africa s paketom Adventure Sports i automatskim mjenjačem

Kada nas priroda pozove moramo biti spremni. Na testu nam se ovih dana našla nova Honda CRF1000L Africa Twin. Zahvaljujući velikom spremniku za 24,4 litre goriva ne morate se zaustavljati čak pet stotina kilometara. Tko je ikad sjeo na motocikl i zaputio se nekamo, znat će da je to najbolja jednodnevna mjera. Manje od 500 kilometara, kao i više od toga, bilo bi stvar neukusa onoga tko je krenuo na daleki put. Upravo je to ono što je nedostajalo kad su benzinske postaje udaljene, a put vas odvede na daleki avanturistički izlet. 

Author: Auto start foto: Auto start
Sustav Throttle By Wire ima tri podesiva načina vožnje kako biste mogli programirati motocikl za različite uvjete korištenja, a dodan je novi mod G kako bi vas vožnja izvan cesta odvela čim dalje, bez obzira koju udaljenost zacrtate. Africa Twin Adventure Sports ne plaši se ni najgorih cesta svijeta. Za pokretanje “brine” veliki, tekućinom hlađen redni dvocilindraš s osam ventila i zapreminom 998 kubičnih centimetara te s 95 KS, koji se odlikuje okretnim momentom 99 Nm.

Utrka ubrzanja: Rijetka Honda NSX protiv Civica Type R VIDEO Utrka ubrzanja: Rijetka Honda NSX protiv Civica Type R

Dvostruka spojka, Throttle By Wire, tri predmemorirane elektronske mape, G-switch, Honda Selectable Torque Control i Engine Braking uz standardni ABS sprijeda i straga (na stražnjemu kotaču ga je moguće isključiti) upotpunjuju bogatu serijsku opremu. Grijane ručke, pojačan okvir, potpuno podešavajući Show ovjes, još su neke pikanterije ovoga hard stroja. 

Author: Auto start foto: Auto start
Motocikl je izrazito visoko iznad tla (niske osobe imat će probleme s “penjanjem” na ovaj motocikl), što ga čini vrlo upotrebljivim i udobnim i na težim terenima. Lako je izabrati između tri predmemorirane vrsti postavki, ovisno o načinu vožnje, terenu, gradu ili cesti, treba samo stisnuti gumb na ručki upravljača. Kad sam poželio nešto individualno, nešto što me izdvajalo iz mnoštva te nešto čime sam se mogao hvaliti u kafiću, odabrao sam četvrti način - USER.

Volkswagen Arteon 2.0 TDI U SALONIMA Ovo je TOP 10 najsnažnijih dizelaša koji se mogu kupiti u Hrvatskoj

Taj program omogućava vozaču postavljanje i spremanje željenih kombinacija snage, razinu kočenja motora (engine braking) i razine kontrole proklizavanja (traction control). Za najbolju off-road izvedbu na raspolaganju mi je bio gumb G; koristi se u bilo kojemu načinu vožnje, mijenja kontrolu kvačila koja omogućava izravniji pogon. 

Author: Auto start foto: Auto start
A sad ono za tehničke sladokusce! Da, ova Honda nema uobičajeni nožni mjenjač nego Dual Clutch Transmission. Riječ je o automatskom sedamstupanjskome mjenjaču s dvostrukom spojkom. Brzine mijenja automatski, rafalno, a na raspolaganju su i tipke na lijevoj ručki upravljača, pomoću kojih to možete učiniti kada god to poželite. Kažu u Hondi – Sve je na ovome motociklu nadohvat ruke, sami odlučite što želite. 

Author: Auto start foto: Auto start
Vozna su svojstva sjajna, kao i kočnice s dva diska sprijeda i jednim straga, iako se pomalo osjeća povećana masa ovoga motocikla koji “prazan” teži 243 kilograma. Sve je u najboljemu redu dok ga ne treba parkirati ili unatrag izvesti s parkirnoga mjesta. Ponavljam, niže osobe imat će izvjesnih problema. Cijena motocikla u izdanju koje slavi 30. godišnjicu modela je 133.000 kuna.

Author: Auto start foto: Auto start

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • denis

    Pila moja zelja❤️❤️❤️

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.