Početna Moto 467 pregleda

I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio

TEST HONDA NM4 VULTUS
Vidi galeriju 1/16
I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio I Batman bi se ovim fenomenalnim Licem ponosio

Je li nova, jedinstvena Honda Vultus custom budućnosti ili samo pokušaj isticanja mladih japanskih dizajnera neobičnim dizajnom kakvim ne možete biti nezapaženi?

U kombinaciji crne i mat sive boje izgleda kao Stealth bombarder u brišućemu letu, kao prijevozno sredstvo futurističkoga heroja iz stripova, knjiga ili filmova. Nasljednica je također futurističkoga modela DN-01, predstavljenoga još 2005. na tokijskome Motor showu,koji je pokazao kako Honda gleda izravno u budućnost. Vultus, na latinskome znači "lice", a NM4 plod je mladih japanskih dizajnera inspiriranih lokalnim strip-superherojima.

TEST HONDA NM4 VULTUS | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Ispod karoserije Vultus je relativno običan. To je u biti Honda Integra na velikim kotačima. Pokreće ju moderan paralelni twin motor od 745cc, hlađen tekućinom, koji također pokreće konvencionalne modele NC750S i NV750X. Snaga je nepromijenjena i iznosi 54 KS s naglaskom na bolju isporuku za niskih okretaja. To je dovoljno da pojuri i više od 170 km/h.

TEST HONDA NM4 VULTUS | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Sve u svemu, želite li biti posebni ovaj motocikl kao stvoren je za vas i na njemu ćete se svakako osjećati drugačije. Sjedalo je iznimno nisko, samo 650 milimetara od tla. U položaju sjedenja s nogama prema naprijed vozač se osjeća kao na Harleyu. Ipak, što se inovacija i dizajna tiče, ovaj je motocikl ispred svog američkog idola, ni manje, ni više, nego cijelu svjetlosnu godinu.

TEST HONDA NM4 VULTUS | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Za to se, naravno, kao i uvijek pobrinula najveća tvornica motocikala na svijetu. Ima serijski ugrađeni Dual Clutch Transmission (DCT) sustav s automatskim mjenjačem kojim je moguće i ručno mijenjati prijenosne omjere. Ima dvije brzine, ali se u ručnome modu softverski pretvara u šestobrzinski mjenjač. Sve se obavlja pritiskom prekidača na lijevoj ručici upravljača.

TEST HONDA NM4 VULTUS | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Digitalna instrument-ploča može mijenjati boje, ovisno koji se mod odabere. Rezultat svega je ugodna i udobna vožnja, s nezamjetnim vibracijama agregata. Krstarenje pri 120 km/h je pravi užitak, a najveća se snaga postiže već na 6200 o/min. Motocikl je impresivno ekonomičan i u prosjeku troši samo 3,5 l/100 km. Vozne su osobine zbog niskoga težišta više nego dobre, s obzirom da je težak čak 245 kg.

TEST HONDA NM4 VULTUS | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan
Tehničke karakteristike
Honda NM4 Vultus
motor 2 cilindra, četverotaktni
obujam 745 ccm
snaga 40,3 kW/54 KS pri 6250o/min
moment 68 Nm pri 4750o/min
mjenjač automatski, varijabilni
maks.brzina 170 km/h
0-100 km/h  
potrošnja 3,5l/100 km
test 4,1l/100km
okvir od čeličnih cijevi
ovjes sprijeda klasična hidraulična vilica, straga dva hidraulična amortizera
gume sprijeda 120/70-ZR18, straga 200/50-ZR17
masa praznog vozila 245 kg
cijena 93.000 kuna

Ipak, nedostaje ručica spojke koja bi uveliko pojednostavila manevriranje pri manjim brzinama ili parkiranju.

Kočnice s jednim diskom sprijeda i jednim straga nisu nas fascinirale, a brzom zaustavljanju nije pomogao ni ABS koji se uključivao prerano.

Sasvim sigurno, još jedan disk sprijeda za bržu i agresivniju vožnju bio bi bingo.

Unatoč širini lako se kreće između automobila, jer njegovi retrovizori u gradskome "provlačenju" prolaze ispod onih na automobilima.

Prtljažni prostor je ograničen i svodi se na samo dva odjeljka za isprave sprijeda (s elektro-utičnicom).

Stražnje se sjedalo može podići, što otkriva maleni spremnik za nekoliko sitnica, ali ne i kacigu.

Hondi svakako treba odati poštovanje što je potaknula svoje mlade dizajnere na izradu tako radikalna stroja.

Ipak, za to vozilo treba izbrojati 93.000 kuna, a to će učiniti oni koji žele biti itekako zamječeni ili pak zadrti štovatelji Batmena. Ima li takvih među nama, pitanje je sad?

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.