Tri intenzivna dana za Aprilia Racing Team Gresini na stazi Sepang. Tijekom drugog testiranja na malezijskoj stazi, ovaj tim testirao je nove materijale i brojna nova rješenja koja će koristiti u nadolazećoj MotoGP sezoni
Aprilia Racing Team Gresini na stazi Sepang gotovo cijelo vrijeme radio je na uspoređivanju prijelazne verzije RS-GP motocikla, predstavljene ove jeseni na stazama u Valenciji i Jerezu, te naprednije verzije motocikla koja je predstavljena tijekom prvog testiranja na stazi Sepang početkom veljače. Cilj testiranja bio je odabir materijala i rješenja za motocikle koji će debitirati u Kataru 29. ožujka. Nastavljeno je i dorađivanje V4 pogonskog agregata s pneumatskim razvodom ventila. Riječ je o agregatu koji je kratko testiran na stazi u Valenciji te je zatim unaprjeđivan kako bi postao sve pouzdaniji i kompletniji po pitanju elektronskog upravljanja. Pred timom je i dalje puno posla, no podaci prikupljeni na Sepangu bit će ključni za daljnji rad mehaničara i vozača. Alvaro Bautista i Marco Melandri ukupno su odvozili 257 krugova (135 Alvaro i 122 Marco).
U ova tri dana, Marco je testirao i motocikl koji je bliže onome kojeg je prošle godine koristio u sklopu SBK prvenstva s ciljem pronalaženja pravog osjećaja na novom tipu guma. Tijekom trećeg dana testiranja Marco se koncentrirao isključivo na prijelaznu verziju motocikla RS-GP, a Alvaro je odradio i nekoliko dugih vožnji s ciljem pronalaženja boljeg osjećaja za Aprilia motocikl. To ga nije spriječilo u pronalaženju novih postavki motocikla i postavljanju dobrog vremena prolaska kruga (2’01.310) što ukazuje na kvalitetu i količinu posla koji je obavljen. Sada će inženjeri u Noaleu imati dovoljno vremena za analizu prikupljenih podataka i donošenje konačnih odluka.
ROMANO ALBESIANO (voditelj Aprilia Racinga)
„Sa testiranjima sam prilično zadovoljan jer smo potvrdili da je naš motocikl dobro uravnotežen i odredili u kojem smjeru mora ići daljnji razvoj po pitanju šasije i elektronike. Dobro je znati da nismo imali poteškoća s pouzdanošću. Pozitivno je što je naš tempo u simuliranim uvjetima utrke čak i bolji od samog vremena najbržeg kruga. Uspjeli smo završiti sva planirana testiranja pa ćemo u narednih nekoliko dana proučiti podatke i odlučiti u kojem smjeru ići.“
FAUSTO GRESINI (voditelj tima)
„Ovo su bila tri intenzivna dana u kojima smo uspjeli odraditi sva planirana testiranja različitih aspekata motocikla, od postavki šasije pa sve do elektronike i pogonskog agregata. Vremena prolaska krugova bila su brža u usporedbi s prvim testiranjem na Sepangu, a to je znak da postupno napredujemo. Na kraju zadnjeg dana testiranja počeo je stjecati bolji osjećaj na motociklu. Nastojimo pružati mu sve što treba i održati ga smirenim.“
ALVARO BAUTISTA
„Ovaj je dan bio pozitivan. Nakon testiranja različitih rješenja tijekom proteklih nekoliko dana, danas smo se koncentrirali na osnovne postavke koje mi najviše odgovaraju. Ovog smo jutra odmah popravili naš najbolji krug što predstavlja važan napredak. Jedno od važnih testiranja bilo je korištenje novog diska promjera 340 mm. Na tu sam se izmjenu odmah privikao, no zahtijevala je nove postavke na motociklu. Želim zahvaliti momcima iz Aprilije jer su tijekom ova tri dana odradili sjajan posao. Svi želimo još više napredovati na sljedećim testiranjima!“
MARCO MELANDRI
„Ova smo tri dana naporno radili na usporednim testovima, pokušavajući pronaći pravi osjećaj za motocikl. Koristili smo i motocikl sličniji onome kojeg sam prošle godine vozio, a sve s ciljem prikupljanja što veće količine podataka. Neke smo stvari uspjeli riješiti,no ni uz to nisam mogao voziti kako bi želio, a vremena prolaska krugova ukazuju na to da nas očekuje još puno posla. Sada ćemo analizirati rezultate testiranja i odrediti najbolji put za daljnji rad.“
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.