EAB antwest Racing World Supersport Team prošloga je vikenda stigao na utrku svjetskog Supersport prvenstva u francuskome Magny-Coursu, a rasplet onoga što je uslijedilo ravan je scenariju iz holivudskih filmova
Dogodilo se to da je regularni i jedini vozač tima Anthony West privremeno suspendiran zbog pozitivnih nalaza na dopinškome testiranju. Iako je West unajmio tim odvjetnika i odgovorno tvrdi kako je sve veliki nesporazum i nepravda, krovna motociklistička organizacija FIM sve do zadnje sekunde prije početka trkaćega vikenda u Francuskoj nije donijela konačnu odluku o ukidanju zabrane nastupa za australskoga vozača.
Naime, zbog ugovora s promotorom Svjetskog superbike prvenstva (WorldSBK) Dornom, tim je bio primoran prijaviti rezervnoga vozača koji je spreman odstupiti u slučaju da u zadnji tren organizatori dozvole Westu da nastupi. Naravno, sve to dogovaralo se u zadnji trenutak prije odlaska na utrku, pa su u timu za utrku odlučili kao rezervnoga vozača prijaviti ni više ni manje nego Anthonyjeva mehaničara!
Dakle, glavni mehaničar u timu Kevin Van Leuven odjednom je postao vozač svjetskoga prvenstva u klasi Supersport. Naravno, Kevin nije totalni amater, nego je već bio nastupao u nizozemskom, britanskom i njemačkome prvenstvu. Iako su to sve prestižna prvenstva ali na vrlo visokim razinama, realnost je to što je Kevin cijelu sezonu proveo uz Anthonyja popravljajući mu motocikl i brinući o motociklu, stoga definitivno nije bio u formi za nastup na najvišem svjetskom nivou.
Uz ekspresno 'vađenje' trkaće licence nizozemskog saveza, Kevin je dobio zeleno svjetlo na eventualni nastup. Iako se mislilo kako će se FIM ipak smilovati Anthonyju Westu, odluka o neukidanju suspenzije donesena je pred sam početak prvih treninga.
Mehaničar je tako zasjeo na trkaći Kawasaki ZX-6R i odradio treninge i kvalifikacije. Uspio se kvalificirati na dvadesetoj poziciji, čak ispred nekih profesionalnih i stalnih vozača u svjetskome prvenstvu. Također je ostvario najbolje vrijeme samo sekundu sporije od vremena bivšega MotoGP vozača Hectora Barbere, koji je vozio na jednakome motociklu.
S obzirom na to da je cijelu godinu proveo zatezajući vijke, rastavljajući i sastavljajući motocikl, Kevin je iznenadio sve, od gledatelja, svoga tima, organizatora do samoga sebe. Utrku je završio na 22. poziciji, što je odličan rezultat u najjačoj svjetskoj konkurenciji, s obzirom na okolnosti. Tako se ovaj maleni privatni tim odsad može pohvaliti i službeno najbržim mehaničarom na svijetu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.