Početna Moto 141 pregleda

Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila"

1
Vidi galeriju 1/9
Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila" Vozimo novi Dorsoduro i Shiver: Aprilijin modeli dobili "veća krila"

Novi Dorsoduro i Shiver, ove godine dobili su kontrolu proklizavanja, veće agregate i novi dizajn. U hrvatske salone oba modela već je moguće naručiti...

Upravo se nalazimo u Italiji, točnice u blizini grada Noale, gdje se nalazi tvornice ovog talijanskog proizvođača motocikala. Uživamo u prvim dojmovima za upravljačem Aprilijinih novih modela Dorsoduro i Shiver 900, koji su ove godine dobili blaga osvježenja, veće agregate od 900 kubika te pregršt moderne tehnologije.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Predstavljena još 2007. Aprilia Shiver 750 ostvarila je značajan prodajni uspjeh u kategoriji “golih” motocikala. Ipak, tržište traži više i svjetlo dana ugledao je model s agregatom od 900 kubika. Snaga agregata se nije mjenjala i dalje iznosi 95 KS, ali na 90 Nm je narastao okretni moment. Također, novi model opremljen je posljednjom verzijom Aprilijinog sustava za kontrolu proklizavanja.

1 | Author: Auto start foto: Auto start 1 | Author: Auto start foto: Auto start

Nove su i ovjesne komponente, kotači, kočnice, a satovi u kokpitu preuzeti su sa modela RSV4. Iste je promjene doživio i fun-bike Dorsoduro koji je također dobio agregat sa 0,9 litara. Oba modela u hrvatske prodajne salone stigli su u lipnju.  

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.