Analitičar navodi da je Cybertruck, prema riječima Elona Muska, trebao postati izravna konkurencija modelima Ford F-150 i Chevrolet Silverado, koji su dva najprodavanija auta u SAD-u. No prodajni rezultati Cybertrucka uvelike zaostaju za rezultatima ovih modela
Tesla je 2019. predstavila prototip svojeg Cybertrucka koji je izazvao neviđeni interes. Tesla je primila milijune rezervacija za auto, a svojedobno se pričalo da će neki zainteresirani kupci za svoje primjerke zbog toga morati čekati duže d pet godina. Konačna serijska verzija predstavljena je gotovo godina kasnije, krajem 2023. i izgledala je potpuno isto poput prototipa, no izgleda da je interes kupaca splasnuo, jer Cybertruck se u svojoj prvoj godini na tržištu prodavao prilično skromno, barem u odnosu na bombastičan broj narudžbi. Prema Karlu Braueru, izvršnom analitičaru u američkoj platformi za prodaju automobila iSeeCars, Cybertruck je na kraju ispao potpuni promašaj.
"Mislim da je sigurno reći da je Tesla Cybertruck podbacio", rekao je Brauer. Analitičar je to rekao u svjetlu popusta koje Tesla već sada nudi na Cybertruck, samo četrnaest mjeseci nakon njegovog tržišnog debija. Ipak, moramo spomenuti da ovi popusti nisu veliki. Radi se o približno 1.550 eura na nove automobile i približno 2.550 eura na rabljene demonstracijske primjerke.
Analitičar navodi da je Cybertruck, prema riječima Elona Muska, trebao postati izravna konkurencija modelima Ford F-150 i Chevrolet Silverado, koji su dva najprodavanija auta u SAD-u. No prodajni rezultati Cybertrucka uvelike zaostaju za rezultatima ovih modela. Američki Cox Automotive procjenjuje da je samo oko 39.000 Cybertrucka bilo prodano u Sjedinjenim Državama 2024. godine, dok je sama Tesla prvotno navela da će biti u stanju proizvesti oko 125.000 primjeraka 2024. godine. Od 2025. Tesla bi trebala biti u mogućnosti proizvoditi čak 250.000 primjeraka godišnje. Prema Braueru, razlika u odnosu na konkurenciju je vrlo velika. Za usporedbu Ford je prošle godine u SAD-u prodao ukupno 765.649 kamioneta F-serije (uključujući F-250, F-350), dok je Chevrolet prodao gotovo 550.000 Silverada.
Međutim, svatko tko vidi Cybertruck isključivo kao rivala električnim pick-upovima može zaključiti da je Cybertruck donekle uspio. Prema procjeni Cox Automotivea, Ford je prošle godine u Sjedinjenim Državama prodao 33.510 električnih F-150 Lightninga što je osjetno manje od Tesline prodaje. Drugi konkurent, model R1T iz Riviana prodan je u oko 11.000 primjeraka. Također treba naglasiti da obećani Cybertruck s početnom cijenom od oko 40.000 eura još nije dostupan i da Tesla zasad isporučuje samo skuplje verzije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.