Audi je predstavio novu snažniju i štedljiviju verziju trkaćeg bolida Audi R18 e-tron quattro kojom namjerava u 2016. godini vratiti titulu najboljeg na Le Mans utrci
Audi je s hibridnim trkaćim automobilom Audi R18 e-tron quattro od 2012. do 2014. pobjeđivao na legendarnoj maratonskoj utrci 24 sata Le Mansa. Ove, 2015. godine, ukupnu pobjedu mu je preoteo automobil Porsche 919 Hybrid. Šefovi u Ingolstadtu odlučili su da u sezoni 2016. vrate titulu u svoje dvorište, a to će pokušati ostvariti novom značajno poboljšanom verzijom trkaćeg automobila Audi R18 e-tron quattro za koji sami konstruktori govore kako će to biti Audijev najsnažniji, ali i najštedljiviji, trkaći automobil ikad napravljen.
Da bi se napravio opet pobjednički bolid, aerodinamika je značajno poboljšana, u konstrukciji su korišteni još lakši materijali, a tu je i novi dizelski hibridni sustav kao pogonska jedinica. Nove su i litij-ionske baterije većeg kapaciteta i bolje iskoristivosti, dok je TDI motor otpimiziran po pitanju efikasnosti. Ove sezone koristio se hibridni pogon od 4.0 TDI motora sa 600 KS koji je svoju snagu i moment isporučivao na stražnje kotače, dok je elektromotor snage 200 kW (270 KS) pokretao prednje kotače. Pri tom je bolid imao težinu od samo 870 kg.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.