Xiaomi je bio skoro 20 sekundi brži od Nevere, no kako se radilo o prototipu, novi rekord neće biti službeno priznat te Rimac Nevera i dalje sotaje najbrži serijski električni auto na "Zelenom paklu"
Kineski Xiaomi će danas predstaviti svoj novi automobil SU7 Ultra, no već sada su se pohvalili koliko je auto brz. Kineski konkurent Porscheu Taycanu i Tesli Model S Plaid jednostavno je "uništio" vremena ova dva automobila na Nürburgringu, te je od Taycana bio brži za čak dvadesetak sekundi. Štoviše, kineska limuzina s četvera vrata bila je brža čak i od Rimac Nevere! Ipak, kako se radilo o prototipu, novi rekord neće biti službeno priznat te Taycan i dalje ostaje najbrža serijska električna limuzina, a Nevera najbrži seriji električni auto na "Zelenom paklu". No i to bi se uskoro moglo promijeniti jer Xiaomi je već najavio pokušaj rekorda sa serijskim modelom tijekom 2025. godine.
Xiaomijev prototip bila je olakšana verzija, bez mnogih dijelova interijera, između ostalog i bez prednjih armatura. Auto je također imao i imao trkaći volan, a nije otkriveno ni kakve su gume korištene. Da se radi o prototipu bilo je vidljivo i tijekom kruga na Nürburgringu kada se papučica gasa zaglavila. Ovaj trenutak je vidljiv na videu oko 4 minute i 10 sekundi, a vozač ju je morao udariti nekoliko puta kako bi je osposobio. No čak i uz taj problem vrijeme kruga je bilo fantastično.
Automobil snažan 1548 KS prešao je Nordschleife za 6:46.874 minuta. Za usporedbu, rekord Taycana Turbo GT s Weissach paketom postavljen prošle godine iznosi 7:07.55, dok je Nevera za krug na stazi trebala 7:05.20 minuta.
Očekuje se da će Xiaomi u cijelosti otkriti novi model tijekom današnjeg dana. Konceptna verzija (na slikama) predstavljena u srpnju navodno je generirala nevjerojatnih 2145 kg potiska i težila 1.900 kg. Postavka s tri motora u stanju je ubrzati konceptni model do 100 km/h za 1,97 sekundi, do 200 km/h za 5,97 sekundi, a preko granice od 300 km/h za 15 sekundi. Kakve su karakteristike serije verzije saznat ćemo vrlo skoro.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.