Planovi u velikom napadu ne tržište EU-a nikada nisu ostvareni, a proizvođač je iz godine u godinu samo gomliao financijske gubitke
Marka automobila Borgward na svjetsku se scenu vratila 2015. godine nakon više od pola stoljeća pauze. Njemačku tvrtku oživjeli su Kinezi (BAIC grupacija) s planom da pokušaju veliki proboj na europsko tržište. Sjedište im je bilo u njemačkom Stuttgartu, no aute su planirali proizvoditi u Kini i izvoziti ih u Europu. Također, planirala se izgradnja tvornice u njemačkom Bremenu no do toga nikada nije došlo.
Borgward je u Kini prodavao BX3, BX5, BX6 i BX7 crossovere s benzinskim motorima. Najbolja im je godina bila 2019. kada su prodali oko 55.000 automobila. No nakon toga proizvodnja se potpuno srozala da bi prošle godine uspjeli prodati samo 3600 primjeraka svojih automobila. Planovi u velikom napadu ne tržište EU-a nikada nisu ostvareni, a proizvođač je iz godine u godinu samo gomilao financijske gubitke. Primjerice od 2016. do 2018. ostvarili su 564 milijuna dolara gubitaka.
Pandemija koronavirusa i kineska politika borbe protiv njega zadali su zadnji udarac Borgwardu te je tvrtka ovih dana proglasila bankrot.
Borgward je imao vrlo velike planove: željeli su prodavati čak 800.000 automobila godišnje do 2020. godine, velik dio toga trebao je biti prodavan u Europi. Na kraju je jedino tržište u Europi na koje su ušli bio maleni Luksemburg.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.