Početna Novosti 41 pregleda

BMW je promijenio logo, a gotovo nitko to nije primijetio

FOTO: BMW

Značka koja krasi nos, stražnji dio, upravljač i naplatke svakog BMW-a dobila je suptilan redizajn. Nije riječ o radikalnom zaokretu...

Na salonu automobila u Münchenu veliku pažnju privukao je električni iX3 u novom Neue Klasse izdanju. No dok su se rasprave vodile o svjetlima, proporcijama i novom (opet) kontroverznom dizajnu, gotovo nezapaženo prošla je još jedna premijera, diskretna, ali važna evolucija BMW-ova legendarna logotipa s propelerom.

Author: BMW foto: BMW

Značka koja krasi nos, stražnji dio, upravljač i naplatke svakog BMW-a dobila je suptilan redizajn. Nije riječ o radikalnom zaokretu, već o sitnim potezima kojima se klasičan simbol uklapa u moderniji, dizajnerski jezik marke. Najveća promjena je nestanak unutarnjeg kromiranog prstena koji je do sada odvajao crni rub od plavo-bijelog propelera. Rezultat je "čišći", jednostavniji izgled, koji vizualno bolje odgovara suvremenim električnim modelima.

Author: BMW foto: BMW

Nestali su i kromirani križevi koji su dijelili plave i bijele kvadrante, a ono malo kroma što je ostalo sada ima zatamnjen efekt umjesto blještavog sjaja. Slova "BMW" na vrhu prstena djeluju tanje i elegantnije, dok crni dio ima matiranu, a ne sjajnu završnu obradu. Čini se i da je cijela značka nešto manje zaobljena, iako to još nije službeno potvrđeno.

Author: BMW foto: BMW

Zanimljivo, BMW je već 2020. godine predstavio moderniziranu verziju logotipa, no ona se koristila isključivo u marketinškim materijalima i u digitalnim publikacijama. Na serijskim automobilima ostao je tradicionalni, kromom naglašeni znak. Tek sada, s dolaskom nove generacije modela, fizička značka na vozilima doživljava promjenu.

Author: BMW foto: BMW Stari (lijevo) i novi logo BMW-a (desno)

Ovim potezom BMW slijedi trend koji su već prošli skoro svi proizvođači koji us pojednostavili svoja obilježja kako bi ih prilagodili digitalnom dobu (i platformama) i dizajnu automobila. Za razliku od nekih konkurentskih marki koje su krenule u radikalne redizajne, BMW ostaje vjeran osnovnim elementima ali ih oblikuje taman toliko drugačije da se razlika vidi.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.