Neue Klasse predstavlja BMW-ovu kartu za budućnost, strategiju kojom planiraju zadržati relevantnost i na tržištima gdje im se na petama nalaze sve ambiciozniji kineski proizvođači
Dok su brojke u financijskom izvješću BMW Grupe za prvo polugodište 2025. nešto slabije nego lani, s padom prihoda od osam posto na 67,6 milijardi eura, Bavarci ne planiraju pritisnuti kočnicu. Štoviše, najavljuju ambicioznu proizvodnu ofenzivu: čak 40 novih modela i redizajna do kraja 2027. godine. Većina novih modela trebali bi nastati na tehnološkoj arhitekturi „Neue Klasse“.
Ova nova generacija BMW-ove električne i digitalne platforme, već najavljena kroz koncepte poput Vision Neue Klasse, trebala bi postati temelj za niz elektrificiranih modela, od serije 3 do SUV-ova srednje i više klase. No što zapravo znači „Neue Klasse“? Riječ je o sveobuhvatnoj promjeni pristupa koji uključuje novu električnu platformu, novu digitalnu infrastrukturu, redizajn korisničkog sučelja te bitno unaprijeđene softverske i baterijske sustave. Ukratko, radi se o BMW-ovoj velikoj tehnološkoj renesansi.
Uz sve to, BMW ističe i novu dizajnersku filozofiju koja prati tehnološku promjenu. Novi modeli bit će prepoznatljivo evolucija marke - ali hrabrija, pročišćenija i digitalno izraženija, s manje klasičnih prekidača i više logike.
Financijski, kompanija očekuje stabilizaciju do kraja godine, uz rast na većini tržišta zahvaljujući ublažavanju inflacije i postupnom snižavanju kamatnih stopa. Ipak, Kina ostaje izazovna zbog visoke konkurencije i pritiska iz donjeg cjenovnog segmenta, dok Europa pokazuje znakove rasta u segmentu elektrificiranih automobila. U tom kontekstu, upravo Neue Klasse predstavlja BMW-ovu kartu za budućnost, strategiju kojom planiraju zadržati relevantnost i na tržištima gdje im se na petama nalaze sve ambiciozniji kineski proizvođači.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.