Cobée misli da proizvođači automobila neće imati drugog načina nego dizajnirati automobile s nižim linijama krova i aerodinamičnom karoserijom
Iako su SUV-ovi trenutno uvjerljivo najtraženija roba na automobilskom tržištu u Citroënu nisu uvjereni da će to još dugo potrajati. Glavni čovjek CItroëna Vincent Cobée je nedavno u razgovoru za britanski Auto Express rekao da će sve veća zastupljenost električnih automobila postupno stati na kraj SUV-ovima konvencionalnih oblika. Sada je u razgovoru za također britanski Autocar otkrio što bi se moglo dogoditi u svijetu automobila nakon SUV-ova.
Cobée misli da proizvođači automobila neće imati drugog načina nego dizajnirati automobile s nižim linijama krova i aerodinamičnom karoserijom kako bi poboljšali njihovu učinkovitost. U idealnom slučaju, smanjenje težine također bi pomoglo izvlačenju većeg dometa od električnih vozila, ali to je lakše reći nego učiniti.
Korištenje aluminija umjesto čelika povećalo bi troškove proizvodnje što bi se neizbježno odrazilo na konačnu cijenu vozila. Budući da proizvođači automobila žele izbjeći veće troškove, pokušavaju tražiti druge načine za povećanje dosega električnih auta.
Citroënov šef također predviđa da će regulatori također zakočiti procvat SUV-ova ograničavanjem poticaja samo na električna vozila čija je težina ispod određene razine. Shodno tome, Cobée smatra da će proizvođači automobila prije ili kasnije morati konstruirati manja električna vozila. Izrada SUV-ova s aluminijskom karoserijom za masovna tržišta nije izvediva zbog previsokih troškova, tako da su kompaktnija vozila s elegantnijim oblicima pravi put u električnoj eri, smatra on.
Francuski biznismen je dalje istaknuo da bi koncept Oli predstavljen prošle godine mogao biti rješenje. Razvijen je s ciljnom težinom od samo 1000 kg i pristojnim dosegom od 400 kilometara s kompaktnom baterijom od 40 kWh.Također, taj auto ima malen utjecaj na okoliš jer se uvelike oslanja na reciklirane materijale. Na primjer, krov, teretni prostor i poklopac motora izrađeni su od recikliranog valovitog kartona umetnutog između ploča od stakloplastike.
Kako bi postigla malu težinu, tvrtka je iz Olija izbacila zvučni sustav i zamijenila ga uklonjivim Bluetooth zvučnicima. Osim toga, prednja sjedala koriste 80 posto manje dijelova nego sjedala u ekvivalentnom SUV-u, dok su kotači bili kombinacija aluminija i čelika kako bi se dodatno smanjila težina.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.