Proces potrage za zamjenom Tavaresa je već u tijeku, što nam govori da Stellantis nije nimalo iznenađen ovim potezom
Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares jučer je podnio ostavku. Iako je automobilski konglomerat u teškoj situaciji, objava je šokirala automobilski svijet. Prije nepuna dva mjeseca objavljeno je da će kontroverzni portugalski direktor napustiti svoje mjesto nakon što mu istekne ugovor početkom 2026. godine. No sada Tavares odlazi mnogo ranije nego što se to očekivalo. Ostavka 66-godišnjeg direktora je neopoziva i stupa na snagu odmah.
Proces potrage za zamjenom Tavaresa je već u tijeku, što nam govori da Stellantis nije nimalo iznenađen ovim potezom. Dok se ne objavi nasljednik u prvoj polovici 2025., tvrtka će imenovati novi privremeni izvršni odbor kojim će predsjedati predsjednik i izvršni direktor Stellantisa John Elkann.
Tavares se posljednjih mjeseci nije ustručavao ukazivati na neke pogrešne stvari u Stellantisu. Okrivio je loš marketing za Maseratijevu lošu prodaju i istaknuo probleme s kvalitetom u američkoj tvornici Sterling Heights, gdje previše Ram pick-up kamioneta treba popravke nakon što izađu s proizvodne trake. Ukazivao je i na problem s viškom zaliha.
U 2024. mnoge marke i modeli ovog koncerna su se našli u problemima zbog slabe potražnje. Zbog toga se morala pauzirati proizvodnja mnogih modela, od malenog Fiata 500e do moćnog američkog Dodge Duranga. Na ovom neslavnom popisu su i Maseratijev GranTurismo/GranCabrio, Jeep Grand Cherokee i Fiat Panda.
Samo mjesec dana prije nego što je podnio ostavku, Tavares je rekao da će brendovi Stellantisa koji su u problemima imati samo nekoliko godina da se spase. U protivnom bi ih Stellantis mogao ugasiti ili prodati. Svih 14 brendova Stellantisa u potpunosti će se financirati do 2026. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.