ID.7 Pro S na testu je bio potpuno standardan, sa svojom baterijom od 86 kWh i vrhunskom aerodinamikom s koeficijentom otpora zraka od samo 0,23
Već je poznata činjenica da su WLTP podaci o dosezima električnih vozila prilično "optimistični" i da, pogotovo na autocesti, vlasnici moraju računati s mnogo manjim realnim dosezima od onih koji su iskazani u službenim podacima. Ali, uz nježnu nogu na papučici gasa i odgovarajuće uvjete na cesti, električni auti lako mogu prevaliti osjetno više od deklariranog, a to je sada u testu dokazao i VW-ov ID.7 koji se približio granici od 1000 kilometara s jednim punjenjem baterije.
U kontroliranom testu u na Porscheovoj testnoj stazi Nardo u južnoj Italiji, ID.7 Pro S uspio je prijeći 941 km s jednim punjenjem. To je za trećinu više od deklariranog dosega od 709 km prema WLTP-u. ID.7 Pro S na testu je bio potpuno standardan, sa svojom baterijom od 86 kWh i vrhunskom aerodinamikom s koeficijentom otpora zraka od samo 0,23.
Pro S verzija ID.7 ima jedan električni motor od 286 KS koji pokreće stražnje kotače. Auto može ubrzati od nule do 100 km/h za 6,6 sekundi i ima najveću brzinu od 180 km/h. Na testu je postigao potrošnju od 9,2 kWh/100 km.
Tijekom testa vanjske temperature su se kretale između 5 i 15 °C, što je čak malo niže od idealnih uvjeta za bateriju i električni auto. Auto nije testiran na poznatom Nardo "krugu" koji omogućuje postizanje ogromnih brzina već na Low-Speed Ringu, koji se nalazi unutar tog kruga i omogućuje proizvođačima automobila da simuliraju prometne uvjete u stvarnom svijetu. ID.7 je u prosjeku razvijao 29 km/h, što je, prema tvrdnjama VW, tipična prosječna brzina vožnje u europskim gradovima.Ta mala brzina znači da je test trajao duže od 30 sati.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.