
Električni auti i dalje obećavaju više kilometara nego što isporučuju
Najveći “gubitnik” bio je kineski BYD Atto 3. Umjesto službenih 480 kilometara, u testu je izdržao samo 369 kilometara
Najveći “gubitnik” bio je kineski BYD Atto 3. Umjesto službenih 480 kilometara, u testu je izdržao samo 369 kilometara
I dok vozači mogu samo sanjati o takvom dosegu u stvarnoj vožnji, GM je ovim performansom pokazao koliko su današnje ba…
Električna imuzina koja kombinira luksuz, iznimnu udobnost, visoku efikasnost i vrlo velik realan doseg na nas je ostav…
Najvažnija novost je nova litij-ionska baterija povećanog kapaciteta, koja sada ima 17,2 kWh, što je značajno više od p…
Ova impresivna vožnja nije ostvarena u laboratorijskim uvjetima, već na stvarnim cestama, od St. Moritza u Švicarskoj d…
Test je pokazao da i kad na zaslonu zasvijetli 0 posto, još uvijek nije sve izgubljeno. U vozilu postoji sigurnosna rez…
Audi je predstavio dvije verzije plug in hibridnog A6, obje s istim 2-litrenim četverocilindričnim turbo motorom od 252…
S ažuriranjima baterije bZ4X je postao mnogo konkurentniji automobil u svom segmentu, no najvažnije je da mu je drasti…
Dostizanje WLTP brojki je izuzetno teško za električne automobile i u idealnim vremenskim uvjetima, pa je razumljivo da…