Osim što su otkrile ime nove marke tvrtke su predstavile novi prototip koji najavljuje serijski model čiju premijeru možemo očekivati 2025. godine
Japanski divovi Sony i Honda su potvrdili da će se novi automobil kojeg zajedno razvijaju prodavati pod novim brandom koji će se zvati Afeela. Osim što su otkrile ime nove marke tvrtke su predstavile novi prototip koji najavljuje serijski model čiju premijeru možemo očekivati 2025. godine.
Tvrtke nisu otkrile previše detalja, no istaknule su da je ime nove marke odabrano zato što se u njemu krije riječ 'feel' što na engleskom znači osjetiti. Sony i Honda žele da kupci osjete novo iskustvo mobilnosti koje će ta marka nuditi.
Prototip izgleda vrlo aerodinamično te se čini da serijska verzija neće biti puno drugačija od njega. Posebnost auta je svojevrsni informativni zaslon na mjestu prednje maske na kojem se mogu prikazivati različite informacije, od imena auta do raznih animacija.
Afeelin prototip prilično je velik automobil. Dugačak je 490 cm, širok 190 cm i visok 146 cm dok međuosovinski razmak iznosi okruglih tri metra.
S obzirom na to da ga razvija Sony ne čudi futuristička unutrašnjost prepuna visokih tehnologija. Ovdje dominira veliki zaslon koji se proteže čitavom širinom automobila. On služi za prikaz instrumenata, Infotainment ali i za prikaz slike kamera koje zamjenjuju retrovizore. Najavljen je sustav navigacije s tehnologijom proširene stvarnosti. Tu su i dva zaslona za putnike straga. Dizajn unutrašnjosti je prilično minimalistički po uzoru na Teslu.
Auto je opremljen nizom kamera i senzora. Ukupno ih je 45 i automobil bi trebao autonomnu vožnju treće razine što je otprilike malo naprednije od onoga što trenutno nudi Teslin Autopilot. Hoće li nova marka uspjeti u toj namjeri ostaje otvoreno.
Tehnički detalji automobila za sada se drže u tajnosti. Potvrđeno je jedino da auto ima pogon na sve kotače što znači da ima najmanje dva električna motora. Doseg se ne zna, no na jednoj fotografiji vidljivo ej da automobil pokazuje 377 km preostalog dosega uz napunjenost baterije od oko 75 posto. Pitanje je je li taj podatak realan ili je samo uprogramiran u sustav za potrebe fotografiranja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.