Hyundai je dosegao posebnu prekretnicu. Proizvođač je proizveo svoj stomilijunti osobni automobil u Ulsanu u Južnoj Koreji
Hyundai ima razloga za slavlje, jer je broj proizvedenih automobila u njihovoj povijesti probio impresivnu granicu od 100 milijuna primjeraka. Čak i da su svi mali Hyundai i10 kada bi ih naslagali jedan iza drugoga obišli bi zemaljsku kuglu otprilike devet puta na ekvatoru.
Hyundaiju je trebalo 56 godina da dođe do te ogromne brojke. Južnokorejska tvrtka je počela proizvoditi osobne automobile 1968. godine, a prvi proizvod nije bio Hyundai već zapravo Ford Cortina, koji je Hyundai sastavio u Ulsanu po licenci Forda. Stomilijunti automobil sada je napravljen na istom mjestu. Jubilarni model je električni sportski Ioniq 5 N, koji razvija maksimalnih 650 KS.
U Europu je Hyundai stigao krajem 70-ih godina s modelom Pony. Prvi prodajni rezultati bili su vrlo skromni, a sve do 90-ih Hyundai se prodavao na samo nekoliko europskih tržišta. Nakon toga krenuo je veliki proboj i Hyundai je u samo nekoliko godina izrastao u jednog od najvažnijih "igrača" na europskom tržištu, ali i diljem svijeta.
Najprodavaniji model Hyundaija u povijesti je limuzina Elantra. Iako u Europi nikada nije igrala važnu ulogu, a trenutno je ni nema u ponudi u ostatku svijeta ova kompaktna limuzina je do sada uspjela pronaći oko 15 milijuna kupaca.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.