Početna Novosti 424 pregleda

Hyundai ukida svoje obožavane sportske modele

FOTO: Hyundai

Godinu dana nakon to je Kona N povučena iz prodaje u Europi ista sudbina zadesila je i moćni i30 N te mali "dinamitni" i20 N

Hyundai je u samo nekoliko godina od svojih sportskih N modela napravio pravi kult, a posebno popularan je i30 N kojih relativno mnogo ima i na našim cestama. No uspješnoj prići sada je kraj, barem u Europi. Hyundai će, doduše, nastaviti proizvoditi svoje sportske N modele i prodavati ih na starom kontinentu, no oni više neće imati benzinske motore već isključivo električni pogon.

Godinu dana nakon to je Kona N povučena iz prodaje u Europi ista sudbina zadesila je i moćni i30 N te mali "dinamitni" i20 N. Ovi modeli izbačeni su iz ponude zbog težnje marke da se koncentrira na svoju električnu budućnost. Loša je to vijest za sve ljubitelje takozvanih hot-hatcheva koji imaju sve manje i manje izbora na tržištu. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Kultni i30 N predstavljen je 2017. s s ponudom dva dvolitrena motora s turbom i 250, odnosno 280 KS. Automobil se isprva nudio samo s ručnim mjenjačem, a obožavatelje sportske vožnje oduševio je odličnim voznim svojstvima i vrhunskim zvukom. Model i30 N je kasnije dobio i opciju s automatikom i dvostrukom spojkom, a 2021 je prošao kroz manji redizajn. Uzbudljivi gradski i20 N stigao ej 2020. godine i imao je motor od 204 KS. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

“Proizvodnja N modela s motorima s unutarnjim izgaranjem prestala je za europsko tržište početkom veljače, u skladu s našom obvezom da do 2035. kupcima ponudimo liniju s nultom emisijom i da do 2045. radimo 100 posto CO2 neutralno. U budućnosti će u Europi Hyundai razvijati "N "kao pionira električnih vozila visokih performansi. Naši kupci će profitirati od tehnološkog razvoja koji će električna vozila u budućnosti učiniti još privlačnijim”, potvrdili su ovu vijest iz Hyundaija za internetsku stranicu Carscoops. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Hyundaijeva sportska ponuda se od sada svodi na model Ioniq5 N i skorašnji Ioniq 6 N. Možda nemaju benzince, no I5 N ima 650 KS, a za Ioniq 6 N koji u salone stiže 2025. najavili su i veću snagu. Ipak mala je to utjeha za one koji vole zvuk moćnog benzinca i traže relativno povoljne sportske aute jer Ioniq 5 N košta oko 75.000 eura, dok je i30 N bio upola jeftiniji. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.