Godine 2022. Renault je postao treća najprodavanija marka elektrificiranih vozila na tržištu osobnih vozila s ukupno 228.000 prodanih vozila
Većina proizvođača automobila iza sebe ima vrlo tešku godinu. Zbog problema s opskrbnim lancima i nedostatka čipova većina automobilskih divova prošle je godine prošle je godine proizvela mnogo manje automobila nego što su ih mogli prodati. To vrijedi i za francuski Renault koji je u 2022. prodao ukupno 1.466.729 vozila, što je pad za -9,4 % u odnosu na 2021. godinu.
U Europi je marka ostvarila tržišni udjel od 6,4 % (-0,7 postotnih bodova u odnosu na 2021.) s ukupno 832.605 prodanih vozila. S druge strane stvari nisu tako crne jer jer je marka ostvarila značajan napredak u područjima koja generiraju visoku vrijednost: na rastućem tržištu elektrificiranih vozila, u C-segmentu, na tržištu privatnih kupaca i u segmentu lakih gospodarskih vozila.
Godine 2022. Renault je postao treća najprodavanija marka elektrificiranih vozila na tržištu osobnih vozila s ukupno 228.000 prodanih vozila, što je rast od +12 % u odnosu na 2021.. Ponuda modela E-TECH (električni i hibridni pogoni) sada čini čak 39 posto prodaje Renaultovih osobnih vozila u Europi u 2022. godine.
U drugoj polovici 2022., novi Megane E-TECH Electric upotpunio je ponudu 100 % električnih modela za europsko tržište i odmah postao najpopularniji električni auto na tržištu privatnih kupaca s 33.000 prodanih primjeraka, od čega su najprodavanije bile inačice s dosegom od 450 km i sustavom OpenR Link s Google uslugama. Renault će u 2023. godini ponuditi Megane E-TECH Electric i na tržištima izvan Europe.
Prodaja modela s potpuno hibridnim pogonom porasla je na 117.000 primjeraka, što je rast od 64 posto u odnosu na prvu polovicu 2021. Takvi modeli vrlo su traženi kod privatnih kupaca, a čine 30 posto prodaje Clija, 31 posto prodaje Captura i 65 posto prodaje Meganea Conquest. Renault je zbog toga u 2022. bio druga najprodavanija marka hibridnih vozila u Europi.
Na ukupnom tržištu Hrvatske, koje je u odnosu na 2021. palo za 4,4 posto, Renault je zadržao 4. mjesto, s tržišnim udjelom od 7,8 posto, pri čemu je četvrtu godinu za redom zauzeo prvo mjesto u prodaji gospodarskih vozila s 1358 prodanih primjeraka i 19,5 posto tržišnog udjela. Renault Twingo je godinu završio kao najprodavaniji auto u električnih vozila i plug-in hibrida, ostvarivši 22,5% udjela, a Renault je najprodavanija marka električnih vozila u Hrvatskoj.
Najbolju prodaju Renault je ostvario u Francuskoj (335.971 vozila), a slijedi Brazil (126.689 vozila), Njemačka (100.338 vozila), Turska (99.639 vozila) i Indija (87.118 vozila).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.